Gå til innhold

Sengetøy som farger!


KimaLady

Anbefalte innlegg

Håper at noen kan hjelpe meg for nå blir jeg gal snart!! Fikk et kjempefint sengesett til jul en gang, i mørke blått og "gull"! Vasket det som anvist, og 2 netter etterpå var både jeg og samboern blå!!!! Har vasket de på 95 grader vaffal 6 ganger etterpå, men blir like blå!!

Har noen et tips om hvordan jeg kan få ut all overskuddsfargen??? Eller Få fargen til å sitte ordentlig??

Håper at noen kan hjelpe for jeg vil ikke kaste det pga. at det ikke kan brukes!

Full Fres....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta i litt eddik i vannet, da setter fargen seg.

Velkjendt for de som farger garn osv.

Hilsen Maya

http://www.marcus2000.com

Takker.....Har du peil på sånn ca. hvor mye eddik jeg da skal bruke...Bare spør jeg for jeg har ikke peil;)

Full fres

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...