AnonymBruker Skrevet 19. september 2025 Skrevet 19. september 2025 I det siste har jeg tatt opp igjen tegneserier som underholdning. Var veldig glad i det som barn og tenåring. Tenkte det ville være en motvekt til all scrollingen. Sandman og Lucifer sereiene leses og jeg har kjøpt inn begge komplett. Samtidig har jeg endelig tenkt å finne ut hva Lovecraft sitt forfatterskap inneholder, men da i tegneserie-form. liker du tegneserier for voksne? Anonymkode: 74046...e69 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. september 2025 Skrevet 19. september 2025 Ja veldig Men mest sånn tommy og tigeren, nemi, +++++ i den sjangeren Anonymkode: d9e52...4af 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. september 2025 Skrevet 19. september 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja veldig Men mest sånn tommy og tigeren, nemi, +++++ i den sjangeren Anonymkode: d9e52...4af Det er morsomt med humor, noe å le av. Selv leser jeg Pondus og Lunch. Anonymkode: 74046...e69 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.