Gå til innhold

Hvorfor er det så vanskelig å knytte seg til mennesker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjærligheten er virkelig ikke lett. Jeg oppretter en ny tråd fordi den gamle er gammel, for de som skulle henge seg opp i det. 

Jeg er veldig redd for å bli såret så denne gangen har jeg bestemt meg for å kutte han jeg dater FØR han kutter meg ut. Har datet en nå 5 ganger ca, i en mnd's tid. Aner ikke når jeg skal spørre om eksklusivitet, at det kun er oss som dater. Etter hver gang vi har møtt hverandre føler jeg at det blir litt stille fra han, jeg vil jo helst unngå å treffe han om det kun er pga tilfredsstillelse og kos, så gå igjen. Etter vi har hatt det intimt er han veldig kosete med meg. Hva bør jeg spørre ha om eller kreve så jeg kan slippe å engste meg? 

Anonymkode: 66cd8...b1e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva du egentlig ønsker? For først skriver du at du tenker å kutte han ut og så skriver du at du tenker på å spørre han om dere er eksklusive? 

Anonymkode: bb9cf...0f5

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Kjærligheten er virkelig ikke lett. Jeg oppretter en ny tråd fordi den gamle er gammel, for de som skulle henge seg opp i det. 

Jeg er veldig redd for å bli såret så denne gangen har jeg bestemt meg for å kutte han jeg dater FØR han kutter meg ut. Har datet en nå 5 ganger ca, i en mnd's tid. Aner ikke når jeg skal spørre om eksklusivitet, at det kun er oss som dater. Etter hver gang vi har møtt hverandre føler jeg at det blir litt stille fra han, jeg vil jo helst unngå å treffe han om det kun er pga tilfredsstillelse og kos, så gå igjen. Etter vi har hatt det intimt er han veldig kosete med meg. Hva bør jeg spørre ha om eller kreve så jeg kan slippe å engste meg? 

Anonymkode: 66cd8...b1e

I tillegg til kommentaren over, synes jeg du skal reflektere litt over det jeg har uthevet også. Fremstår dette som modent av deg? 

Anonymkode: 93c30...b89

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...