AnonymBruker Skrevet 20. september 2025 Skrevet 20. september 2025 Jeg gikk tur og fikk en umiddelbar tanke om at ei venninne kom til å kjøre forbi meg, baken ifra. 3- sekunder etterpå kjørte hun forbi. Dette helt tilfeldig, ventet hun ikke. Inatt dømte jeg om en som tydeligvis har burdag idag (min tidligere stesønn). Uten å tenke på dette i forkant eller sett på facebook. Faren og denne sønnen er i konflikt, så jeg drømte at faren som jeg har vært sammen med sørget. Skikkelig trist drøm. Så våkner jeg til at han har bursdag idag. Har flere lignende episoder. Har også sterk fornemmelse om at det er energier rundt meg i huset. Helt siden jeg var liten hsr jeg merket ting, også hverandre andre har det. K35 Anonymkode: 53b19...09d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. september 2025 Skrevet 20. september 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg gikk tur og fikk en umiddelbar tanke om at ei venninne kom til å kjøre forbi meg, baken ifra. 3- sekunder etterpå kjørte hun forbi. Dette helt tilfeldig, ventet hun ikke. Inatt dømte jeg om en som tydeligvis har burdag idag (min tidligere stesønn). Uten å tenke på dette i forkant eller sett på facebook. Faren og denne sønnen er i konflikt, så jeg drømte at faren som jeg har vært sammen med sørget. Skikkelig trist drøm. Så våkner jeg til at han har bursdag idag. Har flere lignende episoder. Har også sterk fornemmelse om at det er energier rundt meg i huset. Helt siden jeg var liten hsr jeg merket ting, også hverandre andre har det. K35 Anonymkode: 53b19...09d Det høres i hvert fall ut som du er disponert for å utvikle psykose, samtidig som det er mange med slike opplevelser som ikke utvikler psykose. Så det er ikke farlig å være litt overtroisk. Tenk hvor mange tanker og drømmer du har i løpet av livet? Hvor mange ganger har du kunnet bruke de tankene til å forutse fremtiden? Kan du få 7 rette i lotto neste uke? Hva mener du med at du kan fornemme energier? Hva skal liksom det bety? Jeg stemmer for at du ikke er synsk. Anonymkode: 6b691...797 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. september 2025 Skrevet 20. september 2025 17 minutes ago, AnonymBruker said: Jeg gikk tur og fikk en umiddelbar tanke om at ei venninne kom til å kjøre forbi meg, baken ifra. 3- sekunder etterpå kjørte hun forbi. Dette helt tilfeldig, ventet hun ikke. Inatt dømte jeg om en som tydeligvis har burdag idag (min tidligere stesønn). Uten å tenke på dette i forkant eller sett på facebook. Faren og denne sønnen er i konflikt, så jeg drømte at faren som jeg har vært sammen med sørget. Skikkelig trist drøm. Så våkner jeg til at han har bursdag idag. Har flere lignende episoder. Har også sterk fornemmelse om at det er energier rundt meg i huset. Helt siden jeg var liten hsr jeg merket ting, også hverandre andre har det. K35 Anonymkode: 53b19...09d Tilfeldigheter. Anonymkode: 74f8e...7dc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. september 2025 Skrevet 20. september 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det høres i hvert fall ut som du er disponert for å utvikle psykose, samtidig som det er mange med slike opplevelser som ikke utvikler psykose. Så det er ikke farlig å være litt overtroisk. Tenk hvor mange tanker og drømmer du har i løpet av livet? Hvor mange ganger har du kunnet bruke de tankene til å forutse fremtiden? Kan du få 7 rette i lotto neste uke? Hva mener du med at du kan fornemme energier? Hva skal liksom det bety? Jeg stemmer for at du ikke er synsk. Anonymkode: 6b691...797 Psykose ? Blander du psykose inn i dette? Anonymkode: 53b19...09d 0 Siter
Lady HM Skrevet 20. september 2025 Skrevet 20. september 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg gikk tur og fikk en umiddelbar tanke om at ei venninne kom til å kjøre forbi meg, baken ifra. 3- sekunder etterpå kjørte hun forbi. Dette helt tilfeldig, ventet hun ikke. Inatt dømte jeg om en som tydeligvis har burdag idag (min tidligere stesønn). Uten å tenke på dette i forkant eller sett på facebook. Faren og denne sønnen er i konflikt, så jeg drømte at faren som jeg har vært sammen med sørget. Skikkelig trist drøm. Så våkner jeg til at han har bursdag idag. Har flere lignende episoder. Har også sterk fornemmelse om at det er energier rundt meg i huset. Helt siden jeg var liten hsr jeg merket ting, også hverandre andre har det. K35 Anonymkode: 53b19...09d Nå må du ikke glemme alle de gangene (som er hele tiden), så du tenker på hendelser som aldri følges opp av at du treffer personen eller at hendelser skjer. Vi tenker så mange tanker hele tiden at det er fullstendig usannsynlig at slike tilfeldige sammentreff aldri skjer! 5 Siter
psykedeliker Skrevet 21. september 2025 Skrevet 21. september 2025 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Har også sterk fornemmelse om at det er energier rundt meg i huset. Det er nok bare aspekter av din egen bevissthet du legger merke til, og/eller fysiske spor etter mennesker som har bodd der før. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. september 2025 Skrevet 21. september 2025 Jeg trakk 17 to ganger i en drøm for dato jeg skulle dø og trodde det men det skjedde ikke, hvis ikke jeg skal være redd den 17 i hver måned da. 0 Siter
morsan Skrevet 21. september 2025 Skrevet 21. september 2025 Lady HM skrev (21 timer siden): Nå må du ikke glemme alle de gangene (som er hele tiden), så du tenker på hendelser som aldri følges opp av at du treffer personen eller at hendelser skjer. Vi tenker så mange tanker hele tiden at det er fullstendig usannsynlig at slike tilfeldige sammentreff aldri skjer! Tiltredes! Vi legger mye mer merke til de gangene der det er «klaff» enn alle de andre gangene hvor det ikke er det. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.