Gå til innhold

Er jeg synsk? Evner til å se ting?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk tur og fikk en umiddelbar tanke om at ei venninne kom til å kjøre forbi meg, baken ifra. 3- sekunder etterpå kjørte hun forbi. Dette helt tilfeldig, ventet hun ikke. 

Inatt dømte jeg om en som tydeligvis har burdag idag (min tidligere stesønn). Uten å tenke på dette i forkant eller sett på facebook. Faren og denne sønnen er i konflikt, så jeg drømte at faren som jeg har vært sammen med sørget. Skikkelig trist drøm. Så våkner jeg til at han har bursdag idag.

Har flere lignende episoder. Har også sterk fornemmelse om at det er energier rundt meg i huset. Helt siden jeg var liten hsr jeg merket ting, også hverandre andre har det. 

K35

Anonymkode: 53b19...09d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg gikk tur og fikk en umiddelbar tanke om at ei venninne kom til å kjøre forbi meg, baken ifra. 3- sekunder etterpå kjørte hun forbi. Dette helt tilfeldig, ventet hun ikke. 

Inatt dømte jeg om en som tydeligvis har burdag idag (min tidligere stesønn). Uten å tenke på dette i forkant eller sett på facebook. Faren og denne sønnen er i konflikt, så jeg drømte at faren som jeg har vært sammen med sørget. Skikkelig trist drøm. Så våkner jeg til at han har bursdag idag.

Har flere lignende episoder. Har også sterk fornemmelse om at det er energier rundt meg i huset. Helt siden jeg var liten hsr jeg merket ting, også hverandre andre har det. 

K35

Det høres i hvert fall ut som du er disponert for å utvikle psykose, samtidig som det er mange med slike opplevelser som ikke utvikler psykose. Så det er ikke farlig å være litt overtroisk.

Tenk hvor mange tanker og drømmer du har i løpet av livet? Hvor mange ganger har du kunnet bruke de tankene til å forutse fremtiden? Kan du få 7 rette i lotto neste uke?

Hva mener du med at du kan fornemme energier? Hva skal liksom det bety?

Jeg stemmer for at du ikke er synsk. 

Anonymkode: 6b691...797

AnonymBruker
Skrevet
17 minutes ago, AnonymBruker said:

K35

Tilfeldigheter.

Anonymkode: 74f8e...7dc

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...