Gå til innhold

Mens vi venter på bikinisesongen...


Miromurr

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Nyco med dårlig selvtillit

TAKK skal du faen meg ha....

Nå var jeg akkurat innom mat og ernering her og så ei som hadde gått ned 20(!) kilo siden jul, og tenkte SÅ flink!

Og jeg trener og styrer og blir fanken meg bare tyngre og tyngre. JAAADA jeg vet, muskler veier mer enn fett osv men tenk om disse musklene kunne synes og! Ikke bare på vekta!

Appetitten om dagen er SINNISYK, og så kommer du her med en sånn link...HULK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAKK skal du faen meg ha....

Nå var jeg akkurat innom mat og ernering her og så ei som hadde gått ned 20(!) kilo siden jul, og tenkte SÅ flink!

Og jeg trener og styrer og blir fanken meg bare tyngre og tyngre. JAAADA jeg vet, muskler veier mer enn fett osv men tenk om disse musklene kunne synes og! Ikke bare på vekta!

Appetitten om dagen er SINNISYK, og så kommer du her med en sånn link...HULK!

Sådda, sådda....

Jeg har bare gått ned åtte kilo jeg da, men jeg kan da tenke litt på de derre coockisene for det.

*spiser virtuelle kaker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk om jeg blir fristet til utroskap!? :-O

det blir du vel ikke!

(pst kryss fingrene for at den kolonihagehytta vi skal se på i dag har soverom! Vi har så lyst til å leie hytte for sommeren....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir du vel ikke!

(pst kryss fingrene for at den kolonihagehytta vi skal se på i dag har soverom! Vi har så lyst til å leie hytte for sommeren....)

*krysser alt jeg har* ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det bra, så kan dere komme og grille. Lettkylling med magerpoteter seff....

Hehehe - det skal vi nok bli to om. Menyen, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAKK skal du faen meg ha....

Nå var jeg akkurat innom mat og ernering her og så ei som hadde gått ned 20(!) kilo siden jul, og tenkte SÅ flink!

Og jeg trener og styrer og blir fanken meg bare tyngre og tyngre. JAAADA jeg vet, muskler veier mer enn fett osv men tenk om disse musklene kunne synes og! Ikke bare på vekta!

Appetitten om dagen er SINNISYK, og så kommer du her med en sånn link...HULK!

Skal banke Miromurr for deg, jeg.

*klapper Nyco på kinnet*

Bedre nå?

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faen, heller!

Jeg som strever så til de grader med å gå ned et par kilo, og så legger du ut _den_ linken!

*tenker på noe annet - tenker på noe annet - tenker på noe annet...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...