Gå til innhold

Hvordan er helgen?

Anbefalte innlegg

påskelilje
Skrevet

Vi har fått sønnen på besøk, og det er veldig fint! 3/4 år siden han var hjemme sist. Han blir hos oss et par uker nå, heldigvis 💙

Ellers i dag var jeg og trente,  og fikk klippet gresset en siste gang før vinteren. Mannen og jeg var en liten tur hos et vennepar i kveld. Koselig!

I morgen formiddag skal jeg synge med koret, og om ettermiddagen får vi noen slektninger på besøk. Fin hjemmehelg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koselig!

I kveld har jeg vært hos ei venninne og vi har spilt brettspill og Magic the Gathering. Veldig gøy!

Deretter reiste jeg hjem og så boksekampen mellom Ole Klemetsen og Frank Løke, og til min store glede så ydmyket Løke seg fullstendig.

Ingen planer i morgen. Slappe av, game, lage koteletter til middag.

Skrevet
Vhanja skrev (12 minutter siden):

Magic the Gathering.

Har du en Black Lotus? :)

Skrevet
ISW skrev (1 minutt siden):

Har du en Black Lotus? :)

Shit, nå føler jeg meg dårlig for at jeg ikke tar referansen. 😅

Skrevet
Vhanja skrev (Akkurat nå):

Shit, nå føler jeg meg dårlig for at jeg ikke tar referansen. 😅

Det er det mest verdifulle kortet. :)

Jeg spilte mye da jeg gikk på ungdomsskolen, og litt da jeg ble voksen, men tror ikke jeg har spilt på 10 år nå. 

Skrevet
ISW skrev (Akkurat nå):

Det er det mest verdifulle kortet. :)

Jeg spilte mye da jeg gikk på ungdomsskolen, og litt da jeg ble voksen, men tror ikke jeg har spilt på 10 år nå. 

Haha, nei, dessverre ikke.

Jeg er så enkel at jeg kjøper Commander decks som sammenfaller med mine geek interesser. Som LotR, Fallout og Final Fantasy.

Sistnevnte har vist seg å være særdeles bra. Min FF-X deck (som er en av mine favorittspill gjennom tidene) er awesome. :D 

Skrevet
Vhanja skrev (2 minutter siden):

Haha, nei, dessverre ikke.

Jeg er så enkel at jeg kjøper Commander decks som sammenfaller med mine geek interesser. Som LotR, Fallout og Final Fantasy.

Sistnevnte har vist seg å være særdeles bra. Min FF-X deck (som er en av mine favorittspill gjennom tidene) er awesome. :D 

Å, det visste jeg ikke at gikk an. Jeg har en meget effektiv deck liggende her hjemme i fargene hvit og grønn, det er liksom litt meg :D snill og glad i naturen på en måte. 

Skrevet
ISW skrev (Akkurat nå):

Å, det visste jeg ikke at gikk an. Jeg har en meget effektiv deck liggende her hjemme i fargene hvit og grønn, det er liksom litt meg :D snill og glad i naturen på en måte. 

Jo, de kjører jo nå mye på ulike kjente brands. Nå er det vel Spider-Man, noe jeg ikke er interessert i. Jeg spiller også en del MTG: Arena online, men bare når jeg syntes det er interessant. F.eks spilte mye da Final Fantasy kom ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...