Gå til innhold

Hvordan er helgen?

Anbefalte innlegg

påskelilje
Skrevet

Vi har fått sønnen på besøk, og det er veldig fint! 3/4 år siden han var hjemme sist. Han blir hos oss et par uker nå, heldigvis 💙

Ellers i dag var jeg og trente,  og fikk klippet gresset en siste gang før vinteren. Mannen og jeg var en liten tur hos et vennepar i kveld. Koselig!

I morgen formiddag skal jeg synge med koret, og om ettermiddagen får vi noen slektninger på besøk. Fin hjemmehelg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koselig!

I kveld har jeg vært hos ei venninne og vi har spilt brettspill og Magic the Gathering. Veldig gøy!

Deretter reiste jeg hjem og så boksekampen mellom Ole Klemetsen og Frank Løke, og til min store glede så ydmyket Løke seg fullstendig.

Ingen planer i morgen. Slappe av, game, lage koteletter til middag.

Skrevet
Vhanja skrev (12 minutter siden):

Magic the Gathering.

Har du en Black Lotus? :)

Skrevet
ISW skrev (1 minutt siden):

Har du en Black Lotus? :)

Shit, nå føler jeg meg dårlig for at jeg ikke tar referansen. 😅

Skrevet
Vhanja skrev (Akkurat nå):

Shit, nå føler jeg meg dårlig for at jeg ikke tar referansen. 😅

Det er det mest verdifulle kortet. :)

Jeg spilte mye da jeg gikk på ungdomsskolen, og litt da jeg ble voksen, men tror ikke jeg har spilt på 10 år nå. 

Skrevet
ISW skrev (Akkurat nå):

Det er det mest verdifulle kortet. :)

Jeg spilte mye da jeg gikk på ungdomsskolen, og litt da jeg ble voksen, men tror ikke jeg har spilt på 10 år nå. 

Haha, nei, dessverre ikke.

Jeg er så enkel at jeg kjøper Commander decks som sammenfaller med mine geek interesser. Som LotR, Fallout og Final Fantasy.

Sistnevnte har vist seg å være særdeles bra. Min FF-X deck (som er en av mine favorittspill gjennom tidene) er awesome. :D 

Skrevet
Vhanja skrev (2 minutter siden):

Haha, nei, dessverre ikke.

Jeg er så enkel at jeg kjøper Commander decks som sammenfaller med mine geek interesser. Som LotR, Fallout og Final Fantasy.

Sistnevnte har vist seg å være særdeles bra. Min FF-X deck (som er en av mine favorittspill gjennom tidene) er awesome. :D 

Å, det visste jeg ikke at gikk an. Jeg har en meget effektiv deck liggende her hjemme i fargene hvit og grønn, det er liksom litt meg :D snill og glad i naturen på en måte. 

Skrevet
ISW skrev (Akkurat nå):

Å, det visste jeg ikke at gikk an. Jeg har en meget effektiv deck liggende her hjemme i fargene hvit og grønn, det er liksom litt meg :D snill og glad i naturen på en måte. 

Jo, de kjører jo nå mye på ulike kjente brands. Nå er det vel Spider-Man, noe jeg ikke er interessert i. Jeg spiller også en del MTG: Arena online, men bare når jeg syntes det er interessant. F.eks spilte mye da Final Fantasy kom ut.

Skrevet

På lørdag var jeg i byen og fikk kjøpt to bukser. Det var helt nødvendig, for hadde bare en som passet (har gått ned en buksestørrelse) og på ettermiddagen besøkte jeg min gamle mor.  I dag skal jeg besøke datteren og barnebarnet, noe jeg gleder meg til.  Så alt i alt en fin helg. 

Skrevet

Jeg er på venninnetur i Sverige. Dette er en årlig event med same procedure as last year! 😆 Det er veldig hyggelig og jeg gleder meg alltid til disse turene. 

Eneste aberet er at jeg en av nettene må sove på stua - vi er to som bytter på slik at vi har én natt hver på et (knøttlite) soverom og en natt hver på sofaen. Merker at stuenatten blir mer krevende med årene - først og fremst varmen, dernest mangelen på privatliv. 

Den forsvunne diamanten
Skrevet

Så koselig at du spør :) Du poster mye koselig her. Det er hyggelig❤️ Jeg har vært på senteret med familien i går og var hos frisøren. Jeg fikk endelig gjort luggen jeg klipte hjemme selv fin. I dag skal jeg på kino med venninna mi, da skal vi se The conjuring i 4dx. Sånne stoler som beveger på seg.

Skrevet

Har vært med ungene i går,  ellers gjort veldig lite. :)

Skrevet

Vi har vært på hytta en iten tur, fra lørdag til søndag, superkos! Skulle egentlig beise litt, men mannen mente at det trengte vi ikke (det bør absolutt gjøres!) så da ble det ikke gjort noe. Bare avsalpping, leste en krimbok, jeg gikk tur inn til en koselig setervoll i nydelig høatvær og vi spiste godt. Koblet av vannet for vinteren og ble enige om å bytte ut noen gamle kasseroller både på hytta og hjemme så nå sitter han og googler for å finne noe brukbart. :) 

Hjemme vil jeg gjerne ha skikkelige varer på kasseroller vi bruker mye, men på hytta blir det nok noe rimeligere fra Clas Ohlson eller noe, vil ha stålkjeler da, skifter nå ut de siste kjelene med svart belegg inni på hytta. Hjemme trenger vi bare en større kjel, har ikke hatt de svarte kjelene på flere år.

Skrevet

Det har vært en helg alene. Det er nok derfor jeg er så aktiv her. Det er er helt greit siden det blir mye sosialt neste helg. 

Jeg har gått litt fjelltur. Jobbet litt ute. Øvd litt på instrumentet. Sett filmer ("The ritual" og en tysk film som het "brick").

stjernestøv
Skrevet

Jeg og mannen var hos foreldrene mine i går ellers har det vært stille og rolig her og godt er det. 

Skrevet

Har bare tatt det med ro her. Vært veldig lat. Har liksom ikke hatt interesse for noe. 

påskelilje
Skrevet
emilie321 skrev (18 timer siden):

På lørdag var jeg i byen og fikk kjøpt to bukser. Det var helt nødvendig, for hadde bare en som passet (har gått ned en buksestørrelse) og på ettermiddagen besøkte jeg min gamle mor.  I dag skal jeg besøke datteren og barnebarnet, noe jeg gleder meg til.  Så alt i alt en fin helg. 

Koselig med familiebesøk ❤️

Skrevet
påskelilje skrev (1 minutt siden):

Koselig med familiebesøk ❤️

Ja, særlig med datteren ❤️

påskelilje
Skrevet
morsan skrev (13 timer siden):

Jeg er på venninnetur i Sverige. Dette er en årlig event med same procedure as last year! 😆 Det er veldig hyggelig og jeg gleder meg alltid til disse turene. 

Eneste aberet er at jeg en av nettene må sove på stua - vi er to som bytter på slik at vi har én natt hver på et (knøttlite) soverom og en natt hver på sofaen. Merker at stuenatten blir mer krevende med årene - først og fremst varmen, dernest mangelen på privatliv. 

Jeg skal på tur med 3 damer litt seinere i høst, og jeg kjenner bare hun ene. Sover dårlig for tiden, så jeg håper jeg kan få enerom 😮 Svetter, ligger våken, må opp og tisse - styrer fælt... Jeg forstår godt ønsket ditt om privatliv 🙃

Skrevet

Har vært hos min 81 år gamle far og stelt for ham, handlet og laget mat han er glad i. Og kjøpt is og kaker som han elsker. Vi har kost oss veldig 💕

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...