Gå til innhold

Hvordan er helgen?

Anbefalte innlegg

påskelilje
Skrevet
Den forsvunne diamanten skrev (11 timer siden):

Så koselig at du spør :) Du poster mye koselig her. Det er hyggelig❤️ Jeg har vært på senteret med familien i går og var hos frisøren. Jeg fikk endelig gjort luggen jeg klipte hjemme selv fin. I dag skal jeg på kino med venninna mi, da skal vi se The conjuring i 4dx. Sånne stoler som beveger på seg.

Takk, det var fint sagt ❤️

Oi, hadde du klippet luggen selv altså 😮😄 Det har aldri jeg turd!

Skjønte ikke det du skrev om stoler som beveger seg??

Videoannonse
Annonse
påskelilje
Skrevet
Glitter skrev (11 timer siden):

Har vært med ungene i går,  ellers gjort veldig lite. :)

Håper dere hadde en fin stund sammen ❤️

påskelilje
Skrevet
Lillemus skrev (9 timer siden):

Vi har vært på hytta en iten tur, fra lørdag til søndag, superkos! Skulle egentlig beise litt, men mannen mente at det trengte vi ikke (det bør absolutt gjøres!) så da ble det ikke gjort noe. Bare avsalpping, leste en krimbok, jeg gikk tur inn til en koselig setervoll i nydelig høatvær og vi spiste godt. Koblet av vannet for vinteren og ble enige om å bytte ut noen gamle kasseroller både på hytta og hjemme så nå sitter han og googler for å finne noe brukbart. :) 

Hjemme vil jeg gjerne ha skikkelige varer på kasseroller vi bruker mye, men på hytta blir det nok noe rimeligere fra Clas Ohlson eller noe, vil ha stålkjeler da, skifter nå ut de siste kjelene med svart belegg inni på hytta. Hjemme trenger vi bare en større kjel, har ikke hatt de svarte kjelene på flere år.

Høres nydelig ut!! Vi fikk oss en liten tur ut i dag i nydelig høstvær. Men vi skulle få besøk, så det ble ikke så lenge.

påskelilje
Skrevet
Grendel skrev (8 timer siden):

Det har vært en helg alene. Det er nok derfor jeg er så aktiv her. Det er er helt greit siden det blir mye sosialt neste helg. 

Jeg har gått litt fjelltur. Jobbet litt ute. Øvd litt på instrumentet. Sett filmer ("The ritual" og en tysk film som het "brick").

Høres fint ut. Det var SÅ gøy å synge med koret i koret i dag! Mange mennesker som hørte på. 

påskelilje
Skrevet
stjernestøv skrev (7 timer siden):

Jeg og mannen var hos foreldrene mine i går ellers har det vært stille og rolig her og godt er det. 

Du trenger noen rolige dager etter de hektiske ukene du har hatt ❤️

påskelilje
Skrevet
Vendi skrev (7 timer siden):

Har bare tatt det med ro her. Vært veldig lat. Har liksom ikke hatt interesse for noe. 

Det er jo godt det og! Hva skal du gjøre til uka da?

Den forsvunne diamanten
Skrevet
påskelilje skrev (7 minutter siden):

Takk, det var fint sagt ❤️

Oi, hadde du klippet luggen selv altså 😮😄 Det har aldri jeg turd!

Skjønte ikke det du skrev om stoler som beveger seg??

Ja jeg fikk litt hjelp av venninna mi men ja klipte selv😂 Den ble middels fin! Det er sån 4dx. Her kan du lese mer om det:

https://www.nfkino.no/4dx?city=oslo&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_content=paid_search&gad_source=1&gad_campaignid=21504026557&gbraid=0AAAAADjgSch6Aux5SpwBR59FiPoflkQ57&gclid=EAIaIQobChMImpCF6s_qjwMVpkeRBR0K5QFxEAAYASAAEgIFDfD_BwE

påskelilje
Skrevet
Den forsvunne diamanten skrev (2 minutter siden):

Å hjelp 😮😮😮 Ikke noe for meg! Kjenner det i magen bare av å lese om det! Hadde nok blitt kvalm av bevegelsene 😄

Den forsvunne diamanten
Skrevet
påskelilje skrev (Akkurat nå):

Å hjelp 😮😮😮 Ikke noe for meg! Kjenner det i magen bare av å lese om det! Hadde nok blitt kvalm av bevegelsene 😄

Ble bittelitt kvalm i starten, men går fort over for meg. Det var skrekkfilm så veldig gøy med alle bevegelsene som matcher stemninga i filmen. Det var noen som spydde blod i filmen og da spruta det litt vann på oss😂

Skrevet
Den forsvunne diamanten skrev (1 time siden):

Ble bittelitt kvalm i starten, men går fort over for meg. Det var skrekkfilm så veldig gøy med alle bevegelsene som matcher stemninga i filmen. Det var noen som spydde blod i filmen og da spruta det litt vann på oss😂

Æsj 😱😱😱😱

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...