AnonymBruker Skrevet 21. september 2025 Skrevet 21. september 2025 Hvem tok initiativet, og hvorfor? Anonymkode: a8407...074 0 Siter
Grendel Skrevet 21. september 2025 Skrevet 21. september 2025 Jeg tenker det først og fremst handler om penger. Det er også den type oppmerksomhet Løke har skapt en karriere av. Jeg tror ikke kampen var rigget, men hele konflikten og fiendskapet tror jeg er mest show. Det er kopi av amerikansk wrestling hvor man hausser opp stemningen med "trash talk". 4 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. september 2025 Skrevet 21. september 2025 Det var boksepromotoren og komikeren Bjarte Bjerga som tok initiativet til å arrangere boksekampen mellom Frank Løke og Ole Klemetsen, etter at Løke hadde vært på scenen under et av Bjerga sine show og utfordret Klemetsen til en kamp. Her er en detaljert oversikt: Initiativtaker: Bjarte Bjerga. Bakgrunn: Under et av Bjerga sine show, da Frank Løke var på scenen, påstod Løke at han skulle banke Ole Klemetsen i bokseringen. Arrangør: Bjerga tok deretter initiativet til å realisere kampen, og understreket at han som arrangør var nøytral og ikke partisk. Anonymkode: ee61b...838 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. september 2025 Skrevet 21. september 2025 Det fryder meg skikkelig at Løke ble diska. Skikkelig. 5 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. september 2025 Skrevet 21. september 2025 Lillemus skrev (10 minutter siden): Det fryder meg skikkelig at Løke ble diska. Skikkelig. totalt umulig å være uenig.i den ....! Anonymkode: ee61b...838 1 Siter
emilie321 Skrevet 21. september 2025 Skrevet 21. september 2025 Lillemus skrev (1 time siden): Det fryder meg skikkelig at Løke ble diska. Skikkelig. Du er ikke alene om å mene dette. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.