Gå til innhold

Hvorfor skulle i det hele tatt Løke og Klemetsen bokse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvem tok initiativet, og hvorfor?

Anonymkode: a8407...074

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker det først og fremst handler om penger. Det er også den type oppmerksomhet Løke har skapt en karriere av.

Jeg tror ikke kampen var rigget, men hele konflikten og fiendskapet tror jeg er mest show. Det er kopi av amerikansk wrestling hvor man hausser opp stemningen med "trash talk".

AnonymBruker
Skrevet
Det var boksepromotoren og komikeren Bjarte Bjerga som tok initiativet til å arrangere boksekampen mellom Frank Løke og Ole Klemetsen, etter at Løke hadde vært på scenen under et av Bjerga sine show og utfordret Klemetsen til en kamp. 

Her er en detaljert oversikt: 

• Initiativtaker: Bjarte Bjerga.
  • Bakgrunn: Under et av Bjerga sine show, da Frank Løke var på scenen, påstod Løke at han skulle banke Ole Klemetsen i bokseringen.
  • Arrangør: Bjerga tok deretter initiativet til å realisere kampen, og understreket at han som arrangør var nøytral og ikke partisk.

Anonymkode: ee61b...838

Skrevet

Det fryder meg skikkelig at Løke ble diska. Skikkelig.

AnonymBruker
Skrevet
Lillemus skrev (10 minutter siden):

Det fryder meg skikkelig at Løke ble diska. Skikkelig.

totalt umulig å være uenig.i den ....!

Anonymkode: ee61b...838

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...