Gå til innhold

Savner forum der man kan være anonym

Anbefalte innlegg

Worriesome Plenty 2
Skrevet

Sånn sett er DOL bra. Men kunne veldig gjerne tenkt meg ett forum som nettby eller blink. Det var fine fora. Tenker da på anonym men med nick. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Worriesome Plenty 2 skrev (Akkurat nå):

Sånn sett er DOL bra. Men kunne veldig gjerne tenkt meg ett forum som nettby eller blink. Det var fine fora. Tenker da på anonym men med nick. 

Her kan man ikke engang være anonym uten å få påstander fra brukere som er skråsikre på hvem ts er. Da er jo vitsen med å være anonym borte. 

Anonymkode: f4976...c8d

Skrevet

Burde blitt ulovlig å være anonym på DOL.

AnonymBruker
Skrevet
Everybody skrev (2 minutter siden):

Burde blitt ulovlig å være anonym på DOL.

Hvorfor mener du det?

Anonymkode: bbbb6...ecb

Worriesome Plenty 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Her kan man ikke engang være anonym uten å få påstander fra brukere som er skråsikre på hvem ts er. Da er jo vitsen med å være anonym borte. 

Anonymkode: f4976...c8d

Mulig jeg formulerte meg litt dårlig, men det jeg savnet var steder man ikke trenger registrere seg med fullt navn. Selv om det er en grei tilleggsfunksjon på ett helseforum.

AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, Worriesome Plenty 2 said:

Mulig jeg formulerte meg litt dårlig, men det jeg savnet var steder man ikke trenger registrere seg med fullt navn. Selv om det er en grei tilleggsfunksjon på ett helseforum.

Må man registere seg med fullt nav på DOL, Kvinneguiden, Diskusjon, Diskutopia, Freak eller Reddit?

Anonymkode: 3c9ba...67b

Worriesome Plenty 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Må man registere seg med fullt nav på DOL, Kvinneguiden, Diskusjon, Diskutopia, Freak eller Reddit?

Les andre setningen i ts og prøv på nytt.

AnonymBruker
Skrevet
7 minutes ago, Worriesome Plenty 2 said:

Les andre setningen i ts og prøv på nytt.

Aner ikke hva som var annderledes med nettby og blink.

Worriesome Plenty 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Aner ikke hva som var annderledes med nettby og blink.

Det var sosiale media uten navn, med Nick og bilde hvis du ville. Alskens grupper for alt mulig, man kunne få dateforespørsler også ut av det blå. Alle profiler var åpne og man kunne se hvem som hadde vært på besøk. Og besøke hvem man ville.
Mye bedre og morsommere enn Facebook.

Endret av Worriesome Plenty 2

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...