Gå til innhold

Er det én mann du har hatt, som du ikke klarer å glemme?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i et forhold nå, men så er det én som det ikke ble noe av, for nesten 10 år siden. Vi har hatt litt sporadisk kontakt, da jeg var singel, også intimt. Det var han som ikke ønsket mer, pga at jeg har barn.

Han jeg har nå, han er god og snill, vi har mye til felles, ting jeg verdsetter så høyt! Problemet mitt er bare det, at jeg har ikke klart å glemme de følelsene jeg hadde for han andre. Jeg forelsket meg dønn i han, mens med kjæresten min er det trygghet,godhet, aksept og også kjærlighet selvfølgelig, men ikke forelskelse... 

Vi er godt voksne til opplysning. Er det noen andre som har en eks de tenker på innimellom, selv om du ikke vil?

Anonymkode: b8f29...b98

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke i det hele tatt;)

Anonymkode: e7f2e...2d7

UtakknemligDiva
Skrevet

Jeg tror det nok er lettere å bli mer forelsket i fantasien om alt som kunne vært. Ingenting når opp til det vi har i fantasien. 

Ja jeg har en. Har ikke følelser for han, savner han ikke og har ikke noen drøm om at det skal bli oss, men det har gnagd meg at jeg ikke ga han sjansen når det var mulig. Ikke fordi jeg er så sikker på at vi hadde vært sammen i dag, og at vi hadde blitt et par, men jeg gikk glipp av opplevelsen. Jeg analyserte for mye, var redd for at han ville sett på meg som løs om jeg ble med han (selv om han var den som spurte), tenkte at «han vil finne noe bedre uansett». Det var tyrkeren. 

Han var mitt første møte i Istanbul. Han hentet meg på flyplassen. Da ante jeg virkelig ikke at han skulle bli en som skulle bety så mye. 

Skrevet

Nei, jeg er sammen med mannen i mitt liv, har ikke følt slik for noen andre. :)  Men jeg er enig med Divaen i at man fort kan bli forelsket i fantasien om at han var den eneste ene, men husk at han også fiser, raper og slenger fra seg skitne sokker... ;) 

AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg er også ferdig med mine exer heldigvis. Tenker ikke på det som har vært.

Anonymkode: 2d163...7c2

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...