Gå til innhold

Er det bare noe jeg tror...?


Minniei

Anbefalte innlegg

(Har postet dette på to andre forum og, men trenger flere svar fra dere.)

Hei!

Jeg er sammen med en herlig gutt som jeg har vært sammen med i over 7 år, vi er begge i midten av 20-åra.

"Problemet" mitt er at alle jentevenner jeg/vi får, enten om de er sammen med noen eller ikke, så liker de typen min mye bedre enn meg etter en liten stund. Dette skjer alltid...!! Han er utrolig kjekk, så jeg kan forstå at alle blir sjarmert av han, men dette går mye lengre enn det.

Ei "venninne" (som har gutt) jeg har/hadde har jeg nå sluttet å snakke med for jeg syntes det ble for mye. Jeg orker ikke å fortelle hele historien om henne, men vi fikk nok av henne for en god stund siden og snakka ikke med henne på en god stund. Men så fikk vi kontakt igjen nå for en liten stund siden. Og hun ba med oss ut på byen. Men den helga kunne vi ikke bli med. Vi hadde ikke blitt med uansett, men det passet heller ikke.

Så sendte jeg meld til henne (kontaken er mest via sms) og lurte på om hun ville bli med meg (alene) og handle 4 forskjellige ganger, og alle gangene sa hun nei. Så ba hun oss med ut igjen ei helg. Da sa jeg at jeg gjerne kunne bli med dem, men at typen min ikke fikk blitt med. da fikk jeg til svar at vi bare måtte se det ann....!! Altså, hun ba oss med ut, jeg takket ja, og da gadd hun ikke. Jeg sendte meld til henne uti uka og spurte hva det ble til, og da forslo hun at vi bare kunne gå ut og spise denne helga, og helle feste neste helg! "Hvis det passer for dere?" skreiv hun, så jeg skjønte jo at meg alene ikke var bra nok. For skulle vi ut og bare spise denne helga kunne typen min bli med for grunnen til at han ikke kunne feste var at han skulle tidlig opp, men da kan man jo gå ut å spise. Da ble jeg så lei meg og provosert at jeg ikke har svart henne siden. Og da har hun siden den tid sendt en del meldiger og spurt om ditt og datt, og jeg tror det er fordi hun skjønte nå at jeg skjønner hva hun driver med og da tenker hun at hvis jeg må være med henne alene litt for å være med med dem begge senere skal jeg heller klare det. For jeg ahr aldri latt være å svare henne før, dette er første gang, og hun har sendt mange meld nå.

Dette ble sikkert mye rart, er ikke sikkert dere skjønner hva jeg mener, men jeg kjenner det igjen for det var sånn hun var da vi var med dem sist og. Da gjorde hun mye mer og, hun begynte å sutre hvis hun ikke fikk sitte ved siden av han i bilen, hadde alltid den sjokoladen han liker best å servere, pratet kun med han, overså meg...jeg kunne forsatt og forsatt men jeg håpre dere skjønner.

En annen vennine jeg har (som ikke er sammen med noen) som vi har vært litt med begynner jeg også å tvile på..Hun spurte med rett ut i det blå da vi var på fest hos henne om hun kunne få låne typen min for en natt...??!! Vi satt ikke å tullet med noe sånt, vi satt å snakket om helt vanlige ting da hun bare avbrøt meg og sa det. Og i dag spurte jeg henne om hun ville bli med meg alene på noe, men da måtte vi bare snakke om det en annen gang fikk jeg til svar. Og hver gang jeg og typen min ber med henne er hun veldig villig med en gang.

VI har også et vennepar hvor gutten og typen min har kjent hverandre i mange år, og hverken jeg eller typen min kjenner dama hans fra før. Hun overser meg totalt, snakker ikke med meg, og ber alltid typen min over dit for å reparer noe etc slik at han kommer alene, og da har de langet istand mat til han osv. Og de har til og med invitert flere venner (av typen min) med dame dit da han skal komme og reparer noe, men den var jeg tilfeldigvis med! :)

Så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre...dette skjer med så mage at jeg snart ikke har noen jentevenninner å være med mer. Jeg tenker ofte at det bare er noe jeg innbiller meg, men jeg skjønner at det ikke er det da jeg gang på gang får det svaret jeg vet jeg får da jeg spør dem om slike ting.

Men jeg ser på det positive i det jeg, jeg har en helt herlig gutt som alle kunne ønske de hadde, og det er en stort kompliment! Men jeg håper noen av dere har noen tips i hvordan jeg skal oppføre meg, hva jeg eventuelt gjør galt slik at disse jentene føler at de kan drite i meg og legge seg etter han. Hvordan skal jeg være, noen som har noen tips?! Jeg tar i mot alle tips!!! Jeg vet at disse jentene egentlig ikke er noen gode venninner for da hadde de aldri gjort slik, men i fremtiden hvordan skal jeg være da vi er med andre jenter synes dere?

Noen ganger går dette så innpå meg at jeg blir veldig nedbrutt og uttafor..Jeg skjønner ikke hvorfor ingen liker meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det mulig???

kvitt deg med de veninnene som bare er ute etter typen din..

Jeg leste det du skrev og tenkte...tru om du e for snil..e du sjenert? prater du når dere er mange..?

hvordan du skal oppføre deg..i lag med de jentene..? jo slik:

Vær litt sarkastisk,,på en hyggelig måte..la dem ALDRI se at du blir satt ut..strål ut selvtilit..

viss dere er parr..ta igjen med samme mynt..prat med typen hennes..

Hva med din kjæreste..ser han ikke dette??

Jeg syntes han burde støtte deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hva jeg skal råde deg til!

Har vært borti noe som ligner veldig.

Også dette gjalt venner av meg og typen min.

Som ble mer venner av han en meg, på

ganske lik linje som deg...

Råder deg til å gjøre det jeg gjorde.

Jeg tok en skikkelig prat merd dem.

Da luket jeg ut de som var skikkelig

venner og de som bare var der pga han.

De brydde seg ikke egentlig om meg...

Jeg tror ikke det er noe spesielt du gjør feil..

tror rett og slett at du har funnet deg en type som alle andre vil ha.....

Noe som selvfølelig er plagsomt når det

blir som i din situasjon....

Hva sier typen din til dette?

Har du nevnt det for han?

Dere har jo vært i lag lenge , så han er

jo en del av livet ditt, som du på lik linje er

en del av hans.

Kanskje du bør ta disse problemene med rota,i alle fall visat dere har tenkt å gå ut å fortsette å møte de det gjelder.

Da bør du ta en prat med personen/personene det gjelder.

Ha gjerne med typen din......

Synes du virker som er allrigth jente , og jeg kan ikke se hva du har gjordt feil-du har vel antageligvis vært skikkelig uheldig med

bekjente......

Håper jeg har kunnet gi deg noen

råd som hjelper deg noe.

Skjønner at det kan oppleves vanskelig.

En liker å bliu godtatt for den en er , ikke for det noen andre or okey liksom.

Stå på!

Om det er noe jeg kan hjelpe deg med,

så popp innom å skriv et innlegg til meg her.Så skal jeg prøve å svare.

Kos fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hva jeg skal råde deg til!

Har vært borti noe som ligner veldig.

Også dette gjalt venner av meg og typen min.

Som ble mer venner av han en meg, på

ganske lik linje som deg...

Råder deg til å gjøre det jeg gjorde.

Jeg tok en skikkelig prat merd dem.

Da luket jeg ut de som var skikkelig

venner og de som bare var der pga han.

De brydde seg ikke egentlig om meg...

Jeg tror ikke det er noe spesielt du gjør feil..

tror rett og slett at du har funnet deg en type som alle andre vil ha.....

Noe som selvfølelig er plagsomt når det

blir som i din situasjon....

Hva sier typen din til dette?

Har du nevnt det for han?

Dere har jo vært i lag lenge , så han er

jo en del av livet ditt, som du på lik linje er

en del av hans.

Kanskje du bør ta disse problemene med rota,i alle fall visat dere har tenkt å gå ut å fortsette å møte de det gjelder.

Da bør du ta en prat med personen/personene det gjelder.

Ha gjerne med typen din......

Synes du virker som er allrigth jente , og jeg kan ikke se hva du har gjordt feil-du har vel antageligvis vært skikkelig uheldig med

bekjente......

Håper jeg har kunnet gi deg noen

råd som hjelper deg noe.

Skjønner at det kan oppleves vanskelig.

En liker å bliu godtatt for den en er , ikke for det noen andre or okey liksom.

Stå på!

Om det er noe jeg kan hjelpe deg med,

så popp innom å skriv et innlegg til meg her.Så skal jeg prøve å svare.

Kos fra

Hei Lille Lizzi! :)

Tusen takk for svar! Det var veldig godt å lese at noen virkelig forstår!! :)

Typen min og jeg har snakka veldig mye om dette, og han er helt enig med meg. Han unngår disse jentene hver gang vi er på samme sted som dem. Men det virker som om de skjønner det, og prøver bare mer og mer å snakke med han osv for å provosere meg.

Jeg har nok forstått at noen av disse jentene ikke er verdt å være med mer, så dem får jeg bare kutte ut. Men så er det de som er gamle venner av han, og jentene deres.. De må jeg bare være med. Og jeg vet ikke hvordan jeg skal være mot dem. Jeg blir så lei meg da vi er med dem og jeg ser hvordan dem er så jeg sier stort sett ingenting. Men eneste måten å få gjort noe med det på er vel å si det til dem. Men da vet jeg jo egentlig at de kommer til å blånekte. Men jeg vet jo at de innerst inne skjønner at jeg har rett, og da har jeg jo oppnådd det jeg vil, selv om de ikke innrømmer noe. Og trolig kommer de vel aldri mer til å snakke med meg, men da tror jeg uansett at jeg vil få det bedre for det vil nok være veldig godt å få det ut! Får prøve å manne meg opp til det...! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...