Gå til innhold

Hva ønsker du deg til jul?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan vi dele ønskelistene våre? 

Her er min: 

- Hårføner børste 

- Ullkåpe 

- gode vintersko 

- Nytt supermykt sengetøy fra Høie 

- Stinky - koppen 

- En god kaffekopp som ikke lekker, men som også er god å drikke av. 

- Elektrisk salt-og pepperkvern 

Anonymkode: 3afb5...ec4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen ting. Jeg har penger til å kjøpe det jeg vil ha selv.

Anonymkode: ebae8...a52

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ingen ting. Jeg har penger til å kjøpe det jeg vil ha selv.

Det har jeg også, og kommer nok til å kjøpe meg en del av tingene før jul. Men jeg får alltid forespørsler om å si hva jeg ønsker meg. Så jeg lager ønskelister. Det hjelper meg også å prioritere hva jeg burde bruke pengene mine på. 

Nicklusheletida
Skrevet

Jeg har allerede kommet med et julegaveønske til samboer. Jeg ønsker meg smørefrie ski. Jeg vet jeg har sagt i en diskusjon på dol at jeg ikke skal ha det. 

Jeg ombestemte meg etter at jeg prøvde de smørefrie skiene til datteren min på vanskelig føre. 

Skrevet
Nicklusheletida skrev (26 minutter siden):

Jeg har allerede kommet med et julegaveønske til samboer. Jeg ønsker meg smørefrie ski. Jeg vet jeg har sagt i en diskusjon på dol at jeg ikke skal ha det. 

Jeg ombestemte meg etter at jeg prøvde de smørefrie skiene til datteren min på vanskelig føre. 

Det som er så fint, er at det er helt greit å ombestemme seg😊

Skrevet

Ønsker meg et fint bilde av barnebarnet og hele den lille familien. 

Ellers vet jeg ikke. Det jeg kunne ønske meg er for dyrt til å ønske seg synes jeg. 

Skrevet
Nicklusheletida skrev (59 minutter siden):

Vi har felleski (fellski), elsker dem! Bare å gå ut, spenne på seg skiene og gå, null styr med prepping, smøring, klister og sånt. Jeg er ikke så interessert i at det går veldig fort heller, så det passer meg perfekt. :) 

Skrevet
Lillemus skrev (9 minutter siden):

Vi har felleski (fellski), elsker dem! Bare å gå ut, spenne på seg skiene og gå, null styr med prepping, smøring, klister og sånt. Jeg er ikke så interessert i at det går veldig fort heller, så det passer meg perfekt. :) 

Man må ha begge deler (here we go again 🤣)

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det har jeg også, og kommer nok til å kjøpe meg en del av tingene før jul. Men jeg får alltid forespørsler om å si hva jeg ønsker meg. Så jeg lager ønskelister. Det hjelper meg også å prioritere hva jeg burde bruke pengene mine på. 

Jeg får ingen julegaver så slipper det problemet.

Skrevet
Ekstra skrev (18 minutter siden):

Man må ha begge deler (here we go again 🤣)

Jeg har begge deler. Smøre-skiene har ikke vært i bruk på mange år. ;) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...