Gå til innhold

Edderkropp i håret....grøss..


Nyco

Anbefalte innlegg

Her om dagen jeg skulle hjem fra skolen, heiv meg inn i bilen og dura avgårde. På veien var det noe som rørte seg i håret mitt. Jeg kosta over med handa og tenkte ikke mer over det.

Da jeg kom hjem stima jeg inn på kjøkkenet og mens jeg står der og snakker med Mr. leer det seg igjen. Jeg bøyer meg litt frem og koster igjen. Ned detter noe STORT som ser ut som ei treflis....helt til det bretter ut seks SINNSYKT lange bein og krabber bortover gulvet...

WWAHAHAHARRRGGHH!!!

Jeg er ikke flau for å si at jeg nærmest flådde av meg klærne i fart og stupte inn i dusjen...

Det skulle vært en lov mot hydrauliske krypdyr å haike på den måten, GRØSS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe..

Tok en minitattoo av en "black hole sun" på brystet under en Mexicotur. Under et dobesøk på ei strand (kummerlige lokaler, kun et betongskur med tre vegger og uten annet lys enn det som strømmet inn mellom bølgeblikkplatene som utgjorde taket) dagen etter fikk jeg nummeret-før-panikk da jeg dro ned badedrakten og fikk øye på de insektsbeinlignende solstrålene..! Jeg fikk i alle fall gjort det jeg skulle der jeg var, kan du si.. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seks bein? Da var det ikke en edderkopp, for de har åtte....

Mener du det??!! NNNGHHH...enda verre!!

En ALIEN i håret mitt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Edderkopp er jo egentlig ikke insekt fordi den har 8 ben.

Det var jo nettopp det som var mitt poeng, da vettu. Nyco skrev at "edderkoppen" i håret hadde 6 ben, og da sa jeg at det ikke kunne være en edderkopp. Les svarene skikkelig, før du retter på andre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...