Gå til innhold

Mareritt...


Gjest Raggarpoket

Anbefalte innlegg

Gjest Raggarpoket

Vet ikke helt hvor jeg ellers skulle finne på å legge dette innlegget, så jeg prøver her i håp om at noen har noe å komme med...

Er en del plaget med mareritt-de er helt sinnsyke.... Og det som er-er at jeg kan våkne-og når jeg igjen legger hode på pute for å sove videre, så fortsetter jeg akkurat der jeg sluttet...

Er dette vanlig? Eller ligger det noe under? Noen som vet?

Takknemlig for svar.... Seriøse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynn å skrive ned drømmene dine, så hjelper du underbevisstheten et stykke på vei i å bearbeide dagens hendelser (noe som ofte skjer i drømme).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nikkoline

Har ofte skremmende mareritt selv, og jeg tror som malun at det lurt å skrive dagbok og drømmedagbok.

Vet ikke om det hjelper, jeg har skrevet dagbok i mange år, men jeg har mareritt for det.

Vet ikke hvor vanlig det er å drømme videre i marerittene, jeg pleier å holde meg våken lenge nok til at jeg ikke drømmer det samme fordi da er det over, liksom.

Jeg har stort sett samme tema over marerittene mine, og jeg tror det er noe som kanskje har skjedd en eller annen gang som jeg egentlig skal grave fram fra underbevissheten min.

Drømmer er sjelens språk, så drømmene forsøker å fortelle deg noe.

Hva drømmer du da? Enkelte drømmesymboler betyr stort sett det samme uansett hvem det er som drømmer dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raggarpoket

Begynn å skrive ned drømmene dine, så hjelper du underbevisstheten et stykke på vei i å bearbeide dagens hendelser (noe som ofte skjer i drømme).

Stort sett så er det noen som prøver å drepe meg... Ofte er dette folk som står meg nær...

En jeg har drømt helt fra jeg er bitte liten-er at jeg kikker ut vinduet og fra veien bak huset ser at det brenner.. Og plutselig er det fult av politi her-men de kommer ikke pga brannen. De er her pga foreldrene mine...

Men de har jo aldri gjort en flue fortred noen gang. Dette er eneste drømmen jeg ikke klarer å fortsette. Stopper alltid på samme sted. Drømt den sikker tusen ganger...

Og angående det å fortsette i en drøm etter å ha våkna-det klarer jeg hver gang.. Kan være våken lenge.. Det er innmari ok hvis jeg drømmer noe bra-litt guffent om det er mareritt jeg har...

Kanskje en lur ide å prøve å skrive ned...

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...