Gå til innhold

Nu va de over....minitreff rapport:o)


Solsikke

Anbefalte innlegg

Kanskje feil å kall de før en minitræffraport før æ kommer ikke tel å skriv så mye:o)

Men æ har i alle fall truffet Lillelurven i dag. Første gang på alle de åran æ har ferdes på DOL at æ træff en doler:o)

Æ satt mæ på bussn tel byen, dær sku æ møt Lillelurven. Æ blei egentlig ikke nervøs før æ satt på bussn:o) Hadde jo ikke sett Lillelurven før så det va de de gikk på. Tænk om æ blei ståanes som en idiot og ikke finn ho? Men joda fant ho med en gang og blei møtt med en stor klæm:o) Ei kjæmpe jente....det skjønt æ me en gang. Æ fant i alle fall tonen me ho veldig fort og pratn gikk aldri i stå:o) Men de va litt rart å prat høyt om de førskjellige nickan her inne*s*

Så midt inntrøkk av Lillelurven e at ho e ei åpen og snill jente kor smilet aldri e langt unna:o)

Si det ennu en gang:o) De va kjæmpe kos å træff dæ Lillelurven*s*

Klæm fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hadde vært fint hvis du skrev bokmål så hadde jeg kanskje lest alt du skrev ;)

men ja, hva sa dere om meg og jane a ??

Okei så får jeg oversette da:o) Lettere å skrive på dialekt, for da trenger jeg ikke ta hensyn til skrivefeil*s* Skriver slik jeg snakker da, vet du.

"Kanskje feil å kall de før en minitræffraport før æ kommer ikke tel å skriv så mye:o) "

Kanskje feil å kalle det for en minitreffrapport for jeg kommer ikke til å skrive så mye:o)

"Men æ har i alle fall truffet Lillelurven i dag. Første gang på alle de åran æ har ferdes på DOL at æ træff en doler:o)"

Men jeg har i alle fall truffet Lillelurven i dag. Første gang på alle de årene jeg har ferdes på Dol at jeg treffer en annen doler.

"Æ satt mæ på bussn tel byen, dær sku æ møt Lillelurven. Æ blei egentlig ikke nervøs før æ satt på bussn:o) Hadde jo ikke sett Lillelurven før så det va de de gikk på. Tænk om æ blei ståanes som en idiot og ikke finn ho? Men joda fant ho med en gang og blei møtt med en stor klæm:o) Ei kjæmpe jente....det skjønt æ me en gang. Æ fant i alle fall tonen me ho veldig fort og pratn gikk aldri i stå:o) Men de va litt rart å prat høyt om de førskjellige nickan her inne*s*"

Jeg satte meg på bussen til byen, der jeg skulle møte Lillelurven. Jeg ble ikke nervøs før jeg satt på bussen. Hadde jo ikke sett Lillelurven før så det var det det gikk på. Tenk om jeg ble stående der som en idiot og ikke finne henne? Men joda jeg fant henne med en gang og ble møtt med en stor klem:o) Ei kjempejente....det skjønte jeg med en gang. Jeg fant i alle fall tonen med henne veldig fort og praten gikk aldri i stå:o) Men det var litt rart og prate høyt om nickene her inne.*s*

"Så midt inntrøkk av Lillelurven e at ho e ei åpen og snill jente kor smilet aldri e langt unna:o)"

Så mitt inntrykk av Lillelurven er at hun er ei åpen og snill jente hvor smilet aldri er langt unna:o)

"Si det ennu en gang:o) De va kjæmpe kos å træff dæ Lillelurven*s* "

Sier det ennå en gang:o) Det var kjempe kos og treffe deg Lillelurven.

Sånn nå var det oversatt. Så til spørsmåle om hva vi sa om Tayzonia og jane. Vel ingenting faktisk. Vi var så vidt innom temaet dol og da gikk det mere på hvem vi hadde kontakt med og noen av disse hysteriske innleggene som har vært. Også Thale da... Ellers så snakket vi om alt og ingenting men ikke så mye om dol:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså, så dere slarva? Hva sa dere om meg da?

Vi sa at Jane var en koselig og hyggelig jente. Som bestandig var hyggelig mot alle og bare hadde koselige innlegg og svar.

Nei Jane du ble nok ikke snakket om:o) For øvrig ville ikke ditt nick vært så rart å utale høyt*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi sa at Jane var en koselig og hyggelig jente. Som bestandig var hyggelig mot alle og bare hadde koselige innlegg og svar.

Nei Jane du ble nok ikke snakket om:o) For øvrig ville ikke ditt nick vært så rart å utale høyt*s*

Så kjedelig. :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda verre - tenk om du ikke ble nevnt..

Den tanken slo meg ikke i det hele tatt, men nå får jeg faktsik slengt i trynet at jeg ikke ble nevnt i det hele tatt! Nedtur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig. :-/

Kanskje du er kjedelig:o) Neida tuller bare. Vi hadde da andre ting å snakke om enn dol da*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tanken slo meg ikke i det hele tatt, men nå får jeg faktsik slengt i trynet at jeg ikke ble nevnt i det hele tatt! Nedtur.

Oj da skal vi passe på å snakke om Jane neste gang vi treffes da:o) Men hva skal vi snakke om da? Har du noe spesielt du vil vi skal ta opp om deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du er kjedelig:o) Neida tuller bare. Vi hadde da andre ting å snakke om enn dol da*s*

Jeg synes uansett at dere burde ha prata litt om meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Så kjedelig. :-/

Jeg sa høyt og tydelig på Oslotreffet at hu derre Jane er ei skikkelig ondskapsfull heks.

*trøster Janesnuppa*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tanken slo meg ikke i det hele tatt, men nå får jeg faktsik slengt i trynet at jeg ikke ble nevnt i det hele tatt! Nedtur.

Du får roe deg ned med en drink eller øl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sa høyt og tydelig på Oslotreffet at hu derre Jane er ei skikkelig ondskapsfull heks.

*trøster Janesnuppa*

Det er flere som trenger trøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Det er flere som trenger trøst.

Du får spesialtrøst hvis du går til innboksen din. Utfordring til deg der.

Jane, det samme gjelder deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa høyt og tydelig på Oslotreffet at hu derre Jane er ei skikkelig ondskapsfull heks.

*trøster Janesnuppa*

Ja, det tok jeg egentlig som en selvfølge, at du nevnte meg altså, men det er så klart godt å få det bekreftet da. Takk.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj da skal vi passe på å snakke om Jane neste gang vi treffes da:o) Men hva skal vi snakke om da? Har du noe spesielt du vil vi skal ta opp om deg?

Næsj, hva det snakkes om driter jeg egentlig i....bare jeg blir nevnt....skjønner? Jeg er tross alt en veldig viktig person her på DOL. *blir jeg noe kvalmere nå så spyr vi* ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Ja, det tok jeg egentlig som en selvfølge, at du nevnte meg altså, men det er så klart godt å få det bekreftet da. Takk.

:-)

Få rævva i gir og gi deg i kast med utfordringa mi.

Hotten--->innboks---->utfordring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...