Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 22. april 2002 Skrevet 22. april 2002 Kjære lege jeg har et problem og det er at jeg har uønsket hårvekst på ryggen.på grunn avdette kan jeg ikke ta av meg på overkroppen og jeg kan heller ikke dra på stranda. fins det noe middel mot dette? har hørt om hårfjerningskremer men da kommer jo håret tilbake etter en uke eller to.hva med permanent hårfjerning? hvor mye koster det? kan det ordnes så det blir rimelig? Please help me 0 Siter
Nyco Skrevet 22. april 2002 Skrevet 22. april 2002 Skjønnhetssalonger, eller hudpleiesalonger (vet ikke helt hva de kaller seg jeg) kan hjelpe. Det finnes noe som heter elektrolyse og som fjerner hår for godt med svak strøm som dreper hårrøttene. 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 22. april 2002 Skrevet 22. april 2002 *Flirer meg skakk* - av overskrifta.... Trudde at du hadde problemer med hår i rompa og dangelbær, jeg... 0 Siter
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 22. april 2002 Skrevet 22. april 2002 Skjønnhetssalonger, eller hudpleiesalonger (vet ikke helt hva de kaller seg jeg) kan hjelpe. Det finnes noe som heter elektrolyse og som fjerner hår for godt med svak strøm som dreper hårrøttene. vet du hvor mye det kan koste? har du tips om noen sånne salonger? 0 Siter
Nyco Skrevet 22. april 2002 Skrevet 22. april 2002 vet du hvor mye det kan koste? har du tips om noen sånne salonger? Sjekk ut gule sider så finner du sikkert noen, de pleier å annonsere sånt hvis de har. Det er nok ganske dyrt er jeg redd... 0 Siter
spirito Skrevet 1. mai 2002 Skrevet 1. mai 2002 Hvis håret er sjenerende tror jeg du kan søke om gratis hårfjerning (elektrolyse el. laser) på trygdekassa. Verdt et forsøk iallefall! 0 Siter
ansvarlig Skrevet 3. mai 2002 Skrevet 3. mai 2002 Heisann jeg vil anbefale deg å prøve permanent hårfjerning med laser fremfor elektrolyse når det gjelder rygg. Rygg er er stort område og du må regne med utrolig mange behandlinger med elektrolyse, da dette går ut på å sette en når i HVER ENKELT hårsekk og ødelegge hårroten på denne måten. Med laser eller IPL vil du kunne behandle hele ryggen hver gang Lykke til Gule sider er ikke dumt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.