Gå til innhold

Dritthår!!!!

Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)
Skrevet

Kjære lege

jeg har et problem og det er at jeg har uønsket hårvekst på ryggen.på grunn avdette kan jeg ikke ta av meg på overkroppen og jeg kan heller ikke dra på stranda.

fins det noe middel mot dette? har hørt om hårfjerningskremer men da kommer jo håret tilbake etter en uke eller to.hva med permanent hårfjerning? hvor mye koster det? kan det ordnes så det blir rimelig?

Please help me

Fortsetter under...

Skrevet

Skjønnhetssalonger, eller hudpleiesalonger (vet ikke helt hva de kaller seg jeg) kan hjelpe. Det finnes noe som heter elektrolyse og som fjerner hår for godt med svak strøm som dreper hårrøttene.

Skrevet

*Flirer meg skakk* - av overskrifta.... Trudde at du hadde problemer med hår i rompa og dangelbær, jeg...

Gjest (ikke undertegnet)
Skrevet

Skjønnhetssalonger, eller hudpleiesalonger (vet ikke helt hva de kaller seg jeg) kan hjelpe. Det finnes noe som heter elektrolyse og som fjerner hår for godt med svak strøm som dreper hårrøttene.

vet du hvor mye det kan koste? har du tips om noen sånne salonger?

Skrevet

vet du hvor mye det kan koste? har du tips om noen sånne salonger?

Sjekk ut gule sider så finner du sikkert noen, de pleier å annonsere sånt hvis de har.

Det er nok ganske dyrt er jeg redd...

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvis håret er sjenerende tror jeg du kan søke om gratis hårfjerning (elektrolyse el. laser) på trygdekassa. Verdt et forsøk iallefall!

Annonse

Skrevet

Heisann

jeg vil anbefale deg å prøve permanent hårfjerning med laser fremfor elektrolyse når det gjelder rygg. Rygg er er stort område og du må regne med utrolig mange behandlinger med elektrolyse, da dette går ut på å sette en når i HVER ENKELT hårsekk og ødelegge hårroten på denne måten. Med laser eller IPL vil du kunne behandle hele ryggen hver gang

Lykke til

Gule sider er ikke dumt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...