Gå til innhold

Helvetes forbanna amerikanske drittbil!!!!


Reg@l

Anbefalte innlegg

Går faen ikke an å få noe så enkelt som en jævla vindusvisker som passer! Selv om det følger med to forskjellige adaptere er det kul i helvete å få det til å henge på plass.

Møkkabil!!!!!!!!!!!!!!

*sint*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He,he...*kremt* Er helt enig USA er ett forbanna overfladisk, dobbeltmoralsk og sjølopptatt drittland !!!!!

Unnskyld avsporingen, blei bare revet litt med her ! :)

PS! Har kjørt Amerikansk sjøl (Harley Davidson) og kan skrive under på det samme, men her var ikkje vindusviskerne hovedproblemet.

Selg dritten !!!!!!!!!!!!!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Dump dritten !

Kjøp deg en Toyota Corolla, som er en klassisk riskoker / japsefiser, men du får deler nok på ethvert gatehjørne til å bygge en ny bil. Billig er det også med deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Æh... Nei, så sint er jeg dessverre ikke. Ennå...

Får pønske ut noe som får deg til å gå helt av skaftet da.

Ser forresten at det var likrester på rekene jeg gnafsa i meg på Escalon. Neste gang bestiller jeg lik i hvitløk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får pønske ut noe som får deg til å gå helt av skaftet da.

Ser forresten at det var likrester på rekene jeg gnafsa i meg på Escalon. Neste gang bestiller jeg lik i hvitløk.

*LOL*

Tenkte på deg i likspisende-reker-tråden. Scampiene kommer sikkert fra det store ytland, tenk hvor mange som ligger og flyter i f.eks Middelhavet *grøsser*

Men jammen er det godt med litt likrester ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

*LOL*

Tenkte på deg i likspisende-reker-tråden. Scampiene kommer sikkert fra det store ytland, tenk hvor mange som ligger og flyter i f.eks Middelhavet *grøsser*

Men jammen er det godt med litt likrester ;-)

Eller Sør-Kina havet. Mange båtflyktninger som ikke klarer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller Sør-Kina havet. Mange båtflyktninger som ikke klarer seg.

Huff. Skal bli veggis tror jeg. Dyrke alt selv innendørs for sikkerhets skyld.

Har ennå ikke fått til det vindusvisker styret, og sjekk det jævlige været ute... Ender vel opp med at jeg taper dem fast i forbannelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Voyageren er rett nok god å køyre, men ikkje fan' om det er noko kvalitet å mase med. Amrikanarane kan dette med kopphaldarar - og det er jo viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...