Gå til innhold

Livet mitt er bortkastet fordi jeg har dette

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke sterk nok til å bli noe annet. Dagene på jobb går bra. Men hele tiden på kvelden er jeg litt redd for at noen merker noe. Og så blir jeg sint på meg selv for at jeg er sånn. Og redd at en dag kommer noen til å konfrontere meg om noe fordi noe har gått galt som jeg ikke har merket har gått galt. 

Det er ting som går galt på feks jobb, men det virker som vanlige folk klarer å slippe unna med det, nettopp fordi de har noe andre liker. Mens med denne diagnosen her så er det vanskelig å bli likt, isåfall av mange. 

Jeg er glad lei av kommentaren rundt utseendet. Fordi jeg vet at ingen hadde hatt et snev av interesse for meg om de viste om diagnosen min og jeg så annerledes ut. Det får meg til å føle at jeg kunne hatt veldig stort nettverk og være mye mer suksessfull, men så kom denne dritt diagnosen da. Overført fra den jævla faren min. Genene hans kom og ødela alt. 

Anonymkode: f7b90...54d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
14 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg er ikke sterk nok til å bli noe annet. Dagene på jobb går bra. Men hele tiden på kvelden er jeg litt redd for at noen merker noe. Og så blir jeg sint på meg selv for at jeg er sånn. Og redd at en dag kommer noen til å konfrontere meg om noe fordi noe har gått galt som jeg ikke har merket har gått galt. 

Det er ting som går galt på feks jobb, men det virker som vanlige folk klarer å slippe unna med det, nettopp fordi de har noe andre liker. Mens med denne diagnosen her så er det vanskelig å bli likt, isåfall av mange. 

Jeg er glad lei av kommentaren rundt utseendet. Fordi jeg vet at ingen hadde hatt et snev av interesse for meg om de viste om diagnosen min og jeg så annerledes ut. Det får meg til å føle at jeg kunne hatt veldig stort nettverk og være mye mer suksessfull, men så kom denne dritt diagnosen da. Overført fra den jævla faren min. Genene hans kom og ødela alt. 

Du skal være glad du ikke er stygg. Der har du en fordel.

Anonymkode: 096ae...cad

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Du skal være glad du ikke er stygg. Der har du en fordel.

Anonymkode: 096ae...cad

Hadde passet bedre med diagnosen. For nå bare blir påminnet alt jeg kunne vært men så sløser jeg bort alt på å ha denne. Men det er andre som mener jeg ser bra ut, selv vet jeg ikke. 

og så vil jeg ikke være lik foreldrene mine. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...