UtakknemligDiva Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Grendel skrev (8 timer siden): Det virker som du er akseptert på jobben, men at du er redd for å bli "avslørt". Det er såpass vanlig at det har et navn: "imposter syndrom". Du får prøve å legge det vekk. En ting jeg lurer på: Hvorfor ønsker du et "veldig stort nettverk"? Er du så glad i å være rundt mennesker eller mener du at du burde være glad i det? Jeg tenker det beste du kan gjøre for å bli bedre likt er å være litt mindre fiksert på alt det negative. Litt mindre sint på alt og alle. Du kan ikke gi diagnosen hele skylden for det. Jeg mener jeg bør være det. Og det å ikke være så glad i det har alltid vært en del av meg og det er jo derfor en av tingene jeg vil bli kvitt ved meg selv. Og jeg ønsker å være rundt mennesker. Men det virker som man må være det nesten hele tiden for hvis det går lang tid og du ikke er med noen er du plutselig ikke en av dem lenger på en måte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.