AnonymBruker Skrevet 16. oktober Skrevet 16. oktober https://www.nettavisen.no/skeive/lhb-norge/homofili/homofile-bryter-med-fri-vi-har-ulikt-syn-pa-kjonn/s/5-95-2676388 Den nye organisasjonen for lesbiske, homofile og bifile har sett dagens lys. Organisasjonen har fjernet «T» for «trans» fra LHBT+-begrepet. I motsetning til Fri – Foreningen for kjønns- og seksualitetsmangfold, mener LHB Norge at det bare finnes to kjønn. Bra. Så står gærningene i FRI alene igjen på perongen. Anonymkode: 31984...ef9 2 Siter
knas Skrevet 18. oktober Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (På 16.10.2025 den 23.46): Så står gærningene i FRI alene igjen på perongen. Alene og alene. De har enormt mye makt og får diktere politikere, helsevesen, BUFDIR, kommuner og gud og hverman med desinformasjonen sin. 1 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 18. oktober Skrevet 18. oktober Synes det er mye mindre fokus på kjønnsinkogurens nå enn før korona. Dette skjer samtidig med en økende illliberal trend. Vestlige snowflake problemer får ikke samme oppmerksomhet nå som før. Samfunnet har forandret seg veldig og vesten er over middagshøyden. Om det retter seg igjen blir det nok fokusert på igjenn. Men med Gaza, Ukraina, Trump, Overbefolkning, mafiageupper og barnekriminallitet er det lite forståelse for kjønnsdysfori. Om det er bra vet jeg ikke. Ettersom jeg ikke har noe personlig forhold til kjønnsskifte kan jeg ikke dra noen konklusjoner. Jeg synes jo det virker som galskap. Særlig den epidemien som var på 10 tallet av folk som diskuterte pronomen osv. men som sagt samfunnet er ikke opptatt av dette i så stor grad lenger. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. oktober Skrevet 18. oktober Bra. Uansett har transkjønnede mye makt politisk, i USA er de helt rabiate. Anonymkode: c4a10...12d 0 Siter
Grendel Skrevet 18. oktober Skrevet 18. oktober Ikke overraskende. Å være homofil er ikke det samme som å være radikal og woke på alle områder. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.