Gå til innhold

Helvetes Nettavisen


Gjest Og farvel Nettavisen

Anbefalte innlegg

Gjest Og farvel Nettavisen

Jeg er så h.....vetes irritert på den avisa.

Når jeg går inn på Nettavisa plopper det opp reklame som blekker ut hele sia/dataskjermen.Derfor har jeg boikottet dem og bruker bare VG heretter.Der er reklamen mye snillere og mindre,legger seg ikke utenpå og over hele dataskjermen.

Måtte bare få sagt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I 90% av de sakene jeg slår opp i VG på må jeg oppdatere siden minst én gang for at den skal komme opp med mer enn bare reklamebanneret og menyframes'en.

Argh, altså. Sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plopper ikke opp noe her, har popupstopper innstallert...

http://www.popupstopper.net/product_downloads.html

Se under "Free Products" litt nede på siden, så finner du gratisversjonen.

(copy)

Pop-Up Stopper® Free 2.6

Stops pop-up windows in Internet Explorer and Netscape 4.x. This product is completely free, and does not collect any information from or about the user. No registration is required.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja noe så GRUSOMT FOFRFERDELIG..

også over HELE skjermen da !!

Ja det er helt for jævlig skal jeg si deg "kopskalle"_HELT FOR JÆVLIG_

Spessielt for den som ikke har pepling på data.Men nå skal jeg innstallere stoppern,da blir det ornings vet du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...