Gå til innhold

irritert penis

Anbefalte innlegg

Gjest ung gutt

Hei

Jeg har lest gjennom alle artiklene deres på dette området men finner ikke noe som passer til mitt problem. Jeg har de siste dagene hatt en intens kløe på penis hodet og på den delen av forhuden som vender inn mot penis hodet. Det er ikke veldig rødt og det er ikke mye å se der. Det begynte etter at jeg hadde hatt sex med kjærsten min og har ikke gått over enda. Det var da ca en uke siden vi hadde hatt sex og dersom det er noe jeg har fått som sopp eller liknende må det ha kommet i mellomtiden. Kjærsten min merker ingenting og vi lurer derfor på hva det kan være. Har hørt om Canesten, kan det brukes av begge? For har jeg det så har vel hun det også? Tror ikke dette er en kjønnssykdom i hvertfall.

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/49677-irritert-penis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sigurd Kulseng-Hanssen, gynekolog

Utslettet kan godt skyldes sopp. Det er harmløst å forsøke Canesten krem på utslettet. Selv om en partner er åplaget, behøver ikke den andre være det. Dersom utslettet ikke blir bedre etter et par dagers behandling, bør du kontakte lege.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/49677-irritert-penis/#findComment-194643
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...