DerossiRoma Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden (endret) Har gått tom Imovane pga. større forbruk enn avtalt med lege. Ønsker å kjøpe det utenom apotek. Håper noen vet hvor. Det er viktig for meg etter flere søvnløse netter. Har lang erfaring med Imovane. Bor i Oslo. På forhånd takk for råd… Endret 14 timer siden av DerossiRoma Forklare bedre 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden DerossiRoma skrev (4 timer siden): Har gått tom Imovane pga. større forbruk enn avtalt med lege. Ønsker å kjøpe det utenom apotek. Håper noen vet hvor. Det er viktig for meg etter flere søvnløse netter. Har lang erfaring med Imovane. Bor i Oslo. På forhånd takk for råd… Du må nok gå til legen å få mer. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden DerossiRoma skrev (5 timer siden): Har gått tom Imovane pga. større forbruk enn avtalt med lege. Ønsker å kjøpe det utenom apotek. Håper noen vet hvor. Det er viktig for meg etter flere søvnløse netter. Har lang erfaring med Imovane. Bor i Oslo. På forhånd takk for råd… Da er du ute på det illegale markedet og vil forhåpentligvis ikke få noen råd her inne. 0 Siter
Osten Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Mitt beste råd er å snakke med legen og være åpen. Forklare at du kanskje har brukt 1 1/2 istedenfor 1 noen netter? Eller i alle fall legge korta på bordet og finne en løsning. Kanskje du kan få utlevert av hjemmesykepleien, enten per uke eller hver dag? Alt er bedre enn å kjøpe på gata. Du vet aldri hva du får i deg. Det er mye rart og farlig der ute. 0 Siter
Glitter Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Det vil du nok ikke få råd om her. For øvrig er det ikke en vanlig ting å få tak i på det illegale markedet. Har i hvertfall aldri møtt noen som selger det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.