Edna K Skrevet 10. september 2025 Skrevet 10. september 2025 Jeg elsker gode oster, dyr vin og god mat. Favoritt butikken min er Meny og Jacobs. Men dessverre har jeg helt gjennomsnittlig lønn, føler jeg må krangle med mannen om hvor vi skal handle, han vil på Kiwi og jeg på Meny, i mangel på delikatesseforretninger i nærområdet. Nå har vi landet på hver vår middag to ganger i uka. 0 Siter
Crimson Skrevet 6. mai Skrevet 6. mai Sånn kan jeg også føle det. Jeg liker fine ting, ting som er ordentlig laget, helst håndlaget. Ting som ser solide ut, som kan vare i mange år. Jeg tar det ut ved å verdsette små fine ting, framfor store prangende ting. Det er enklere økonomisk😊. 0 Siter
Nattestid Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni Edna K skrev (På 10.9.2025 den 16.35): Jeg elsker gode oster, dyr vin og god mat. Favoritt butikken min er Meny og Jacobs. Men dessverre har jeg helt gjennomsnittlig lønn, føler jeg må krangle med mannen om hvor vi skal handle, han vil på Kiwi og jeg på Meny, i mangel på delikatesseforretninger i nærområdet. Nå har vi landet på hver vår middag to ganger i uka. Kjenner meg igjen der 😄 Tenker veldig ofte at jeg er født i feil klasse men og i feil århundre .. 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 8. juli Skrevet 8. juli Edna K skrev (På 10.9.2025 den 16.35): Jeg elsker gode oster, dyr vin og god mat. Favoritt butikken min er Meny og Jacobs. Men dessverre har jeg helt gjennomsnittlig lønn, føler jeg må krangle med mannen om hvor vi skal handle, han vil på Kiwi og jeg på Meny, i mangel på delikatesseforretninger i nærområdet. Nå har vi landet på hver vår middag to ganger i uka. sånn er det når du er en gjennomsnittlig dritt. Og alle føler vel de er født i feil økonomiplan klasse, av alle som ikke er rike isåfal. Man må løpe fortere for hver pause man tar, når man er sånn ca 80 så kanskje man er kvitt all gjeld og er da kanskje minstepensjonist. så kommer dritt sykdommer og dritt staten støtter ikke dette så i stedet for å nyte livet så må det betales til operasjoner (grå stær for eksempel, med våres dårlige design så får vi det med alderen). Bare 2 ferier i året gjør at du må løpe fullt maraton igjen når du skal på jobb. En Gjennomsnittlig dritt må ofre helsa for å tjene penger, så betale for operasjoner for ting fordi dritt staten ikke støtter det meste, så må du tilbake i hamsterhjulet etterpå 0 Siter
wrimle Skrevet 8. juli Skrevet 8. juli Jeg føler på det samme, men det er på grunn av hvordan familien min er satt opp. Min bestemor kom fra en høyere økonomisk klasse. Men de mistet mye penger. Jeg var mye med min bestemor og hennes familie kjente jeg godt til. Min mor derimot er litt hillbilly/ hippie og driter i alt det der og giftet seg nedover med e. Lokal postmann. Jeg identifiserte meg mer med bestemors side. Giftet meg oppover, men med en som tilhørte en høyere økonomisk klasse men også der alle penger var borte. Så vi ble liksom de fattige dannede men uten penger. Men alle liker vel luksus. Jeg tenker på dette med klasse som hvordan man oppfører seg kanskje og selvfølgelig om man er vant til det mer " refined". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.