Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Snill gutt skrev (1 time siden):

Kunne jo hende noen har andre ord for å legge noen i en snøhaug og dytte snø i fjeset deres?

Eg kommer til å legge deg i snøhaugen, eg kommer til å dynka fjeset ditt i snøen. (Rogaland) 

Endret av Musikk
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne jo hende noen har andre ord for å legge noen i en snøhaug og dytte snø i fjeset deres?

Men, hør.... er dette egentlig hva du ønsker? Et helt forum med kun èn bruker som svarer deg? Som ser ut til å svare deg litt tounge-in-cheek anyway?

Vil du ikke få bedre respons om du tar dette til steder som har sammenfallende interesser som deg? Ser for meg Reddit er et godt sted å starte.

Skrevet
Vhanja skrev (3 minutter siden):

Men, hør.... er dette egentlig hva du ønsker? Et helt forum med kun èn bruker som svarer deg? Som ser ut til å svare deg litt tounge-in-cheek anyway?

Vil du ikke få bedre respons om du tar dette til steder som har sammenfallende interesser som deg? Ser for meg Reddit er et godt sted å starte.

Jeg skulle bare se om han var her ennå🙂han er kun aktiv i sin egen tråd🤔 

Skrevet
Musikk skrev (12 minutter siden):

Jeg skulle bare se om han var her ennå🙂han er kun aktiv i sin egen tråd🤔 

Artig å bli omtalt i tredje person i min egen tråd. Er det krav om å delta i flere tråder?

Skrevet
Vhanja skrev (32 minutter siden):

Det eg grunnen til at jeg ble stille her i denne tråden.  Jeg er i live ja. 

Jeg tenkte egentlig å sette strek her.  Kanskje finner jeg en tråd å kommentere,  men vet ikke  

Skrevet (endret)

Artig å bli omtalt i tredje person i min egen tråd. Er det krav om å delta i flere tråder?

Jeg lurte bare på om du var i live🙂

Endret av Musikk

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...