Musikk Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden (endret) Snill gutt skrev (1 time siden): Kunne jo hende noen har andre ord for å legge noen i en snøhaug og dytte snø i fjeset deres? Eg kommer til å legge deg i snøhaugen, eg kommer til å dynka fjeset ditt i snøen. (Rogaland) Endret 16 timer siden av Musikk 0 Siter
Vhanja Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Snill gutt skrev (1 time siden): Kunne jo hende noen har andre ord for å legge noen i en snøhaug og dytte snø i fjeset deres? Men, hør.... er dette egentlig hva du ønsker? Et helt forum med kun èn bruker som svarer deg? Som ser ut til å svare deg litt tounge-in-cheek anyway? Vil du ikke få bedre respons om du tar dette til steder som har sammenfallende interesser som deg? Ser for meg Reddit er et godt sted å starte. 0 Siter
Musikk Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Vhanja skrev (3 minutter siden): Men, hør.... er dette egentlig hva du ønsker? Et helt forum med kun èn bruker som svarer deg? Som ser ut til å svare deg litt tounge-in-cheek anyway? Vil du ikke få bedre respons om du tar dette til steder som har sammenfallende interesser som deg? Ser for meg Reddit er et godt sted å starte. Jeg skulle bare se om han var her ennå🙂han er kun aktiv i sin egen tråd🤔 0 Siter
Snill gutt Skrevet 16 timer siden Forfatter Skrevet 16 timer siden Musikk skrev (12 minutter siden): Jeg skulle bare se om han var her ennå🙂han er kun aktiv i sin egen tråd🤔 Artig å bli omtalt i tredje person i min egen tråd. Er det krav om å delta i flere tråder? 0 Siter
Snill gutt Skrevet 15 timer siden Forfatter Skrevet 15 timer siden Vhanja skrev (32 minutter siden): Men, hør.... er dette egentlig hva du ønsker? Et helt forum med kun èn bruker som svarer deg? Som ser ut til å svare deg litt tounge-in-cheek anyway? Vil du ikke få bedre respons om du tar dette til steder som har sammenfallende interesser som deg? Ser for meg Reddit er et godt sted å starte. Det eg grunnen til at jeg ble stille her i denne tråden. Jeg er i live ja. Jeg tenkte egentlig å sette strek her. Kanskje finner jeg en tråd å kommentere, men vet ikke 0 Siter
Musikk Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden (endret) Snill gutt skrev (1 time siden): Artig å bli omtalt i tredje person i min egen tråd. Er det krav om å delta i flere tråder? Jeg lurte bare på om du var i live🙂 Endret 14 timer siden av Musikk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.