Gjest Musikk Skrevet 16. september Skrevet 16. september (endret) Snill gutt skrev (1 time siden): Kunne jo hende noen har andre ord for å legge noen i en snøhaug og dytte snø i fjeset deres? Eg kommer til å legge deg i snøhaugen, eg kommer til å dynka fjeset ditt i snøen. (Rogaland) Endret 16. september av Musikk 0 Siter
Vhanja Skrevet 16. september Skrevet 16. september Snill gutt skrev (1 time siden): Kunne jo hende noen har andre ord for å legge noen i en snøhaug og dytte snø i fjeset deres? Men, hør.... er dette egentlig hva du ønsker? Et helt forum med kun èn bruker som svarer deg? Som ser ut til å svare deg litt tounge-in-cheek anyway? Vil du ikke få bedre respons om du tar dette til steder som har sammenfallende interesser som deg? Ser for meg Reddit er et godt sted å starte. 0 Siter
Gjest Musikk Skrevet 16. september Skrevet 16. september Vhanja skrev (3 minutter siden): Men, hør.... er dette egentlig hva du ønsker? Et helt forum med kun èn bruker som svarer deg? Som ser ut til å svare deg litt tounge-in-cheek anyway? Vil du ikke få bedre respons om du tar dette til steder som har sammenfallende interesser som deg? Ser for meg Reddit er et godt sted å starte. Jeg skulle bare se om han var her ennå🙂han er kun aktiv i sin egen tråd🤔 0 Siter
Snill gutt Skrevet 16. september Forfatter Skrevet 16. september Musikk skrev (12 minutter siden): Jeg skulle bare se om han var her ennå🙂han er kun aktiv i sin egen tråd🤔 Artig å bli omtalt i tredje person i min egen tråd. Er det krav om å delta i flere tråder? 0 Siter
Snill gutt Skrevet 16. september Forfatter Skrevet 16. september Vhanja skrev (32 minutter siden): Men, hør.... er dette egentlig hva du ønsker? Et helt forum med kun èn bruker som svarer deg? Som ser ut til å svare deg litt tounge-in-cheek anyway? Vil du ikke få bedre respons om du tar dette til steder som har sammenfallende interesser som deg? Ser for meg Reddit er et godt sted å starte. Det eg grunnen til at jeg ble stille her i denne tråden. Jeg er i live ja. Jeg tenkte egentlig å sette strek her. Kanskje finner jeg en tråd å kommentere, men vet ikke 0 Siter
Gjest Musikk Skrevet 16. september Skrevet 16. september (endret) Snill gutt skrev (1 time siden): Artig å bli omtalt i tredje person i min egen tråd. Er det krav om å delta i flere tråder? Jeg lurte bare på om du var i live🙂 Endret 16. september av Musikk 0 Siter
Gjest Musikk Skrevet 17. september Skrevet 17. september Hvorfor er du ikke aktiv i andre tråder? du kan lage en ny tråd🙂ikke runking temaer😉 0 Siter
Flora Secret Skrevet søndag kl 23:24 Skrevet søndag kl 23:24 Ingen liker snødøping for kaldt. 0 Siter
Snill gutt Skrevet mandag kl 04:52 Forfatter Skrevet mandag kl 04:52 Flora Secret skrev (5 timer siden): Ingen liker snødøping for kaldt. Hvis det ikke gjøres så hsrdhendt, og man får tatt igjen, er det noen som synes det er litt gøy. Me xet Jan bikke over ja ❄️ 0 Siter
Snill gutt Skrevet mandag kl 05:20 Forfatter Skrevet mandag kl 05:20 Snill gutt skrev (26 minutter siden): Hvis det ikke gjøres så hsrdhendt, og man får tatt igjen, er det noen som synes det er litt gøy. Me xet Jan bikke over ja ❄️ Lurer på om ordet du bruker for det kan vise hvor røft det er? Dynking vs døping for eksempel? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.