Musikk Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Snill gutt skrev (På 22.6.2026 den 0.00): Dynking- å drysse snø over ? Snøvasking - å gni snø I fjeset og dyttet nedover ryggen innafor klær? Eller bare synonymer på ulike dialekter ? Snøvasking - er fjeset og ryggen med klær på. Dynking er jeg usikker på om brukes i ulike dialekter jeg bruke kun orde snøvasking. 1 Siter
Snill gutt Skrevet 23. juni Forfatter Skrevet 23. juni Musikk skrev (2 timer siden): Dating app er nok noe for deg Snill gutt? Nei, det trenger jeg ikke 0 Siter
Musikk Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Snill gutt skrev (18 timer siden): Nei, det trenger jeg ikke Enig. 1 Siter
Musikk Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli Snill gutt skrev (7 minutter siden): Likte best bilde av mannen oppå henne😂 0 Siter
Snill gutt Skrevet 2. juli Forfatter Skrevet 2. juli Musikk skrev (7 timer siden): Likte best bilde av mannen oppå henne😂 0 Siter
Snill gutt Skrevet 2. juli Forfatter Skrevet 2. juli Snill gutt skrev (47 minutter siden): Eller 0 Siter
Snill gutt Skrevet 5. juli Forfatter Skrevet 5. juli Snill gutt skrev (På 2.7.2026 den 8.58): Eller Like før... 0 Siter
Musikk Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Snill gutt skrev (2 minutter siden): Like før... Ser ut som det blir 💋 1 Siter
Snill gutt Skrevet 5. juli Forfatter Skrevet 5. juli Musikk skrev (12 minutter siden): Ser ut som det blir 💋 Kan kombineres det. Mye flørt inne en god snøkrig 0 Siter
Musikk Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli Snill gutt skrev (16 timer siden): Kan kombineres det. Mye flørt inne en god snøkrig Ja, kan lett bli flørt💋 0 Siter
Musikk Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli Snill gutt skrev (16 timer siden): Like før... Ser ut som snø sex😄 0 Siter
Snill gutt Skrevet 6. juli Forfatter Skrevet 6. juli Musikk skrev (2 timer siden): Ser ut som snø sex😄 To muligheter: Kyss eller dynk 😅 0 Siter
Musikk Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli Snill gutt skrev (6 timer siden): To muligheter: Kyss eller dynk 😅 Dynke. 0 Siter
Snill gutt Skrevet 7. juli Forfatter Skrevet 7. juli Snill gutt skrev (19 minutter siden): Sånn. Eller? 0 Siter
Musikk Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli Snill gutt skrev (38 minutter siden): Sånn. Eller? Nei, mer brutalt en dette🙂 0 Siter
Snill gutt Skrevet 7. juli Forfatter Skrevet 7. juli Musikk skrev (10 timer siden): Nei, mer brutalt en dette🙂 Hva gjør du da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.