Vendi Skrevet 28. april Skrevet 28. april (endret) Snill gutt skrev (4 minutter siden): Hva kaller man dette i nord? Nei, jeg vet ikke 😅 Bare noe som falt meg inn Endret 28. april av Vendi 1 Siter
Snill gutt Skrevet 28. april Forfatter Skrevet 28. april (endret) Vendi skrev (5 minutter siden): Nei, jeg vet ikke 😅 Bare noe som falt meg inn Det finnes sikkert litt forskjellige ord nord for Trøndelag også 😃. Dønk kan godt hende er ett av dem😃 Endret 28. april av Snill gutt 1 Siter
Snill gutt Skrevet 29. april Forfatter Skrevet 29. april Tror forresten jeg har hørt trøndersk " vi ska dønk jentan i snøen " 0 Siter
Snill gutt Skrevet 4. mai Forfatter Skrevet 4. mai Vendi skrev (På 28.4.2026 den 22.49): Nei, jeg vet ikke 😅 Bare noe som falt meg inn Base sier visst noen 0 Siter
Snill gutt Skrevet 11. mai Forfatter Skrevet 11. mai Worrisome_plenty skrev (På 4.5.2026 den 15.40): Dynke og døpe. I Oslo området. Litt sør for Oslo heter det å kryne ☺️ 1 Siter
Snill gutt Skrevet 20. mai Forfatter Skrevet 20. mai Følger ikke helt manus nå, men det er best å kryne med løssnø. Litt dryss før du gnir. Snø I nakken hvis du kommer til. Best å sitte på den du kryner. Noen sier snøvasking. Noen som har hørt det?😇❄️ 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai Fantasien om sommer kommet nå? leke på stranden en varm sommer dag? 0 Siter
Snill gutt Skrevet 24. mai Forfatter Skrevet 24. mai Sakura skrev (13 minutter siden): Fantasien om sommer kommet nå? leke på stranden en varm sommer dag? Strandlivet for meg har vært mer å enten ligge på rt håndkle, eller gå ut og bade. Kan selvfølgelig ha vannkrig eller sitte på skuldrene til hverandre 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai Snill gutt skrev (13 minutter siden): Strandlivet for meg har vært mer å enten ligge på rt håndkle, eller gå ut og bade. Kan selvfølgelig ha vannkrig eller sitte på skuldrene til hverandre Ingen runke fantasier om strandlivet? 0 Siter
Snill gutt Skrevet 24. mai Forfatter Skrevet 24. mai Sakura skrev (8 minutter siden): Ingen runke fantasier om strandlivet? Pussig nok ikke. Til tross for mange fine damer i bikini 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai Snill gutt skrev (22 minutter siden): Pussig nok ikke. Til tross for mange fine damer i bikini Vinteren og snømus😅kom på det. 0 Siter
Snill gutt Skrevet 24. mai Forfatter Skrevet 24. mai Sakura skrev (20 minutter siden): Vinteren og snømus😅kom på det. Haha😅 mdd tettsittende vinterbukser fantaserer jeg lett om det😇 rart st det ukke skjer nnår jeg ser damer i bikini. Men sånn err det for meg 0 Siter
Snill gutt Skrevet 24. mai Forfatter Skrevet 24. mai Snill gutt skrev (56 minutter siden): Haha😅 mdd tettsittende vinterbukser fantaserer jeg lett om det😇 rart st det ukke skjer nnår jeg ser damer i bikini. Men sånn err det for meg Når ei jente satt skrevs og snødøote noen, kom formene mer fram, også musa. Særlig om det var bollemus. Bolle-snømus😅 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Ingen nye fantaser å dele med oss? Snill gutt:-) 0 Siter
Snill gutt Skrevet 2. juni Forfatter Skrevet 2. juni Sakura skrev (1 time siden): Ingen nye fantaser å dele med oss? Snill gutt:-) Mette, Marianne og Kari er naboer i førtiårene. Full jobb, tre barn hver...en dag sndkke de ved inngangen til Karis hage. Det har kommet masse dunlett snø. Husker dete ds ji vsr tenåringer, mimrer Mette. Ofte smøkrig i denne ssnø som dette. Ja, ler Kari. Jeg var ganske sterk, så jeg dynka mange. Marianne var håndball keeper og vanskelig å vinne over. Mette måtte av og til ta imot en snøvasking. Men kunne også kryne en del. Dere, sier Kari. Lurer på om jeg kan gamle kunster. .... Etter middagen Alle ute, godt kledd. " Nå er det om gjør å dynke hverandre så mye som mulig!" Hoier Kari. Du må legge nien i snøen før du kan dynke. Og vard snø i kinn og panne, ikke nesen og munnen." 0 Siter
Snill gutt Skrevet 2. juni Forfatter Skrevet 2. juni Snill gutt skrev (28 minutter siden): Mette, Marianne og Kari er naboer i førtiårene. Full jobb, tre barn hver...en dag sndkke de ved inngangen til Karis hage. Det har kommet masse dunlett snø. Husker dete ds ji vsr tenåringer, mimrer Mette. Ofte smøkrig i denne ssnø som dette. Ja, ler Kari. Jeg var ganske sterk, så jeg dynka mange. Marianne var håndball keeper og vanskelig å vinne over. Mette måtte av og til ta imot en snøvasking. Men kunne også kryne en del. Dere, sier Kari. Lurer på om jeg kan gamle kunster. .... Etter middagen Alle ute, godt kledd. " Nå er det om gjør å dynke hverandre så mye som mulig!" Hoier Kari. Du må legge nien i snøen før du kan dynke. Og snø i kinn og panne, ikke nesen og munnen." Hvem går på Kari? Marianne løper på henne. Setter seg overskrevs. Nå... 0 Siter
Snill gutt Skrevet 2. juni Forfatter Skrevet 2. juni Snill gutt skrev (5 timer siden): Hvem går på Kari? Marianne løper på henne. Setter seg overskrevs. Nå... Sakura- det var kanskje ikke dette du tenkte med fantasi? 0 Siter
Musikk Skrevet fredag kl 18:01 Skrevet fredag kl 18:01 Fortelle om alle dine fanatiser @Snill gutt 🥳 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.