Snill gutt Skrevet 12. juni Forfatter Skrevet 12. juni Musikk skrev (3 timer siden): Fortelle om alle dine fanatiser @Snill gutt 🥳 De kommer når jeg minst venter det. I gen akkkurat nå å melde om😆 0 Siter
Snill gutt Skrevet 16. juni Forfatter Skrevet 16. juni Musikk skrev (På 12.6.2026 den 20.01): Fortelle om alle dine fanatiser @Snill gutt 🥳 Jec kan lett bli forelsket i damer som tør å prøve å snødynke 0 Siter
Musikk Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni Snill gutt skrev (På 16.6.2026 den 18.07): Jec kan lett bli forelsket i damer som tør å prøve å snødynke Overrasker meg ikke. 1 Siter
Musikk Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni Musikk skrev (9 timer siden): Overrasker meg ikke. Snødynke blir fort for kaldt for oss damer. 0 Siter
Snill gutt Skrevet 19. juni Forfatter Skrevet 19. juni Musikk skrev (1 minutt siden): Snødynke blir fort for kaldt for oss damer. Hvis du er øverst og dynker også? 0 Siter
Snill gutt Skrevet 19. juni Forfatter Skrevet 19. juni Snill gutt skrev (11 minutter siden): Hvis du er øverst og dynker også? Har du ikke prøvd det? 0 Siter
Musikk Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni Snill gutt skrev (8 timer siden): Har du ikke prøvd det? Nei, jeg leker ikke i snøen lengre tenker dette må bli kaldt for damer og menner. 0 Siter
Snill gutt Skrevet 20. juni Forfatter Skrevet 20. juni Musikk skrev (1 time siden): Nei, jeg leker ikke i snøen lengre tenker dette må bli kaldt for damer og menner. Det er jo bare å kle seg varmt. Men selvfølgelig er det kaldt ned snø i fjeset. Og så vil andŕ voksne lure litt hvis du gjør det der mange kan se det antagelig. 🫢 0 Siter
Musikk Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni Snill gutt skrev (17 minutter siden): Det er jo bare å kle seg varmt. Men selvfølgelig er det kaldt ned snø i fjeset. Og så vil andŕ voksne lure litt hvis du gjør det der mange kan se det antagelig. 🫢 Jeg hadde ikke like snødynke🧤for kaldt. 0 Siter
Snill gutt Skrevet 20. juni Forfatter Skrevet 20. juni Musikk skrev (8 minutter siden): Jeg hadde ikke like snødynke🧤for kaldt. Ja det er ikke gøy hvis ikke alle parter synes det 0 Siter
Musikk Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni Snill gutt skrev (7 minutter siden): Ja det er ikke gøy hvis ikke alle parter synes det Nei, jeg har aldri hørt om andre en deg som liker slikt noe eller fantaserer om snø. 0 Siter
Snill gutt Skrevet 20. juni Forfatter Skrevet 20. juni Musikk skrev (4 timer siden): Nei, jeg har aldri hørt om andre en deg som liker slikt noe eller fantaserer om snø. Det rr vel litt tenåring igjen i meg da😄 0 Siter
Musikk Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni Snill gutt skrev (10 timer siden): Det rr vel litt tenåring igjen i meg da😄 Du hadde disse merkelig fantasiene dine på den tiden og ja. 0 Siter
Snill gutt Skrevet 21. juni Forfatter Skrevet 21. juni (endret) Musikk skrev (7 timer siden): Du hadde disse merkelig fantasiene dine på den tiden og ja. Da var jeg jo midt i det selv. Så det dkje,og var med å gjøre det, ble dynk også. Drt er ikke så sært. Tror flere enn meg har kjent på en spenning med det, selv om du synes det virker rart Endret 21. juni av Snill gutt 0 Siter
Musikk Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Snill gutt skrev (1 time siden): Da var jeg jo midt i det selv. Så det dkje,og var med å gjøre det, ble dynk også. Drt er ikke så sært. Tror flere enn meg har kjent på en spenning med det, selv om du synes det virker rart Du har har opplevd jentene snødynket deg dette glemmer du ikke en stor opplevelse 😁 0 Siter
Snill gutt Skrevet 21. juni Forfatter Skrevet 21. juni Musikk skrev (3 timer siden): Du har har opplevd jentene snødynket deg dette glemmer du ikke en stor opplevelse 😁 Ja 🤩 gikk litt begge veier, men det var noe magisk med det 0 Siter
Musikk Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Snill gutt skrev (6 timer siden): Ja 🤩 gikk litt begge veier, men det var noe magisk med det Godt du har gode minner vi lever lenge på minner🙂 0 Siter
Snill gutt Skrevet 21. juni Forfatter Skrevet 21. juni Musikk skrev (5 minutter siden): Godt du har gode minner vi lever lenge på minner🙂 Det er sant. Håper du har noen gode minner også- kanskje ikke fra det, mrn noe annet 😀 0 Siter
Musikk Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni (endret) Snill gutt skrev (9 minutter siden): Det er sant. Håper du har noen gode minner også- kanskje ikke fra det, mrn noe annet 😀 Litte av de gode minner men noen gode😢 Endret 21. juni av Musikk 1 Siter
Snill gutt Skrevet 21. juni Forfatter Skrevet 21. juni Dynking- å drysse snø over ? Snøvasking - å gni snø I fjeset og dyttet nedover ryggen innafor klær? Eller bare synonymer på ulike dialekter ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.