påskelilje Skrevet 18. juli Skrevet 18. juli Den forsvunne diamanten skrev (14 timer siden): Da har jeg faktisk fått plass på denne skolen! Jeg er glad for det, men nå blir det plutselig ekte at må finne på hva jeg skal gjøre. Gratulerer med studieplass!!!! 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 18. juli Forfatter Skrevet 18. juli påskelilje skrev (3 timer siden): Gratulerer med studieplass!!!! Tusen takk! 1 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 19. juli Forfatter Skrevet 19. juli Jeg har fått leiekontrakt på en hybel som jeg har tenkt til å signere på i morgen. Tenkte å sove på det å ha en samtale med boligen. Det var den første jeg gikk til vising på så jeg er jo veldig heldig. 0 Siter
frosken Skrevet 19. juli Skrevet 19. juli Den forsvunne diamanten skrev (35 minutter siden): Jeg har fått leiekontrakt på en hybel som jeg har tenkt til å signere på i morgen. Tenkte å sove på det å ha en samtale med boligen. Det var den første jeg gikk til vising på så jeg er jo veldig heldig. Får du ikke da dobbelt husleie i mange måneder? 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 19. juli Forfatter Skrevet 19. juli (endret) frosken skrev (1 time siden): Får du ikke da dobbelt husleie i mange måneder? Det har jeg tenkt på. Omsorgsbolig har oppsigelses tid på 1 mnd vanligvis. Derfor skal jeg betale dobbel husleie en mnd med hjelp fra foreldrene mine. Han jeg skrev under på kontrakt med i kommunen sa det er fordi kommunen tjener ikke noe på at jeg bor i en bemannet bolig og betaler superlav leie. Men jeg skal selvfølgelig trippeldskjekke dette i morgen. Endret 19. juli av Den forsvunne diamanten 1 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 31. juli Forfatter Skrevet 31. juli Å gud! Imorgen flytter jeg offisielt inn! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.