Gå til innhold

Tregt på nett (DOL)


Gjest er det bare meg

Anbefalte innlegg

Gjest er det bare meg

I flere dager nå har det gått så utrolig tregt spesielt på disse sidene.

Når jeg logger på går det greit, men etter noen minutter begynner tregheten. Ofte må jeg da logge av og logge på igjen for å få lest innlegg.

Kan det være min maskin det er noe galt med eller er det tregt på disse sidene nå.

Jeg logger meg på med dobbel ISDN-linje.

Kan det ha noe med icq å gjøre? Det har også hendt flere ganger at forbindelsen til icq har blitt brutt.

Jeg kjører opprydding på maskinen med jevne mellomrom så det kan ikke være det som mangler.

Noe glupe ideer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja - det er tregt her på DOL for tida. Enkelte ganger kan man klikke og klikke og klikke og klikke på et innlegg uten at det åpner seg..

Det med tregheten når man sender egne innlegg er greit nok - det er bare å klikke på Nye innlegg med en gang man har tatt vekk popupen om at innlegget er sendt. Men, som sagt, det er også tregt mtp. på å åpne eksisterende innlegg, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zurfer

Ja - det er tregt her på DOL for tida. Enkelte ganger kan man klikke og klikke og klikke og klikke på et innlegg uten at det åpner seg..

Det med tregheten når man sender egne innlegg er greit nok - det er bare å klikke på Nye innlegg med en gang man har tatt vekk popupen om at innlegget er sendt. Men, som sagt, det er også tregt mtp. på å åpne eksisterende innlegg, ja.

"kom dere på ADSL"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zurfer

Ja - det er tregt her på DOL for tida. Enkelte ganger kan man klikke og klikke og klikke og klikke på et innlegg uten at det åpner seg..

Det med tregheten når man sender egne innlegg er greit nok - det er bare å klikke på Nye innlegg med en gang man har tatt vekk popupen om at innlegget er sendt. Men, som sagt, det er også tregt mtp. på å åpne eksisterende innlegg, ja.

"kom dere på ADSL"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er skikkelig *sirup* I dag har jeg hatt problemer med å komme inn på mother.no og eurobate også!

DOL er til tider meget tregt, men det varierer mye. Mother har vært meget trgt innimellom, men noen ganhger gikk det greit, som noen kanskje merket?:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda, jadda, gni det inn..

Hva når det ikke finnes noe ADSL-tilbud i omegnen, da..?

Sa kommer du deg på SDSL isteden - samme hastighet begge veier :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda, jadda, gni det inn..

Hva når det ikke finnes noe ADSL-tilbud i omegnen, da..?

Vet du, det svaret fikk jeg da jeg testa på telenor sin nettside. (Der man taster inn telefonnummer).

Men ved en tilfeldighet fikk jeg vite at det ikke stemte. Det var bare et lite "forbehold". Ikke aner jeg hva det forbeholdet var, for jeg kom meg på nett med ADSL som bare av det, jeg :-)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, det svaret fikk jeg da jeg testa på telenor sin nettside. (Der man taster inn telefonnummer).

Men ved en tilfeldighet fikk jeg vite at det ikke stemte. Det var bare et lite "forbehold". Ikke aner jeg hva det forbeholdet var, for jeg kom meg på nett med ADSL som bare av det, jeg :-)

Mvh

Jeg har snakka med dem jeg også - det var ikke noe forbehold der, gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uffda, ikke noe håp om forandring i nær fremtid heller?

Ikke slik jeg har oppfattet det, nei. Og jeg som har ventet i over ett år på at en mini-bredbåndsleverandør skulle bygge ut her - vinner av diverse tester på pris og ytelse (310 kroner/ mnd for 2 mbits hver vei!). Kontrakt tegnet jeg i fjor sommer.. Før de rakk å komme hit med utstyret gikk de konk.. Tyyypisk.

http://www.accessit.no/internett.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...