stjernestøv Skrevet onsdag kl 18:44 Forfatter Skrevet onsdag kl 18:44 nachnoo skrev (1 time siden): Hva er "bivirkningen" ved å ikke ta AP? Nå har jeg gått på ap lenge, over to år som du skrev en gang jeg skulle ta det. Og hvis jeg trapper forsiktig ned kan det vel gå bra? Jeg har så veldig lyst å klare meg uten, har jo bare autoseponert før. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:24 Skrevet onsdag kl 19:24 stjernestøv skrev (39 minutter siden): Nå har jeg gått på ap lenge, over to år som du skrev en gang jeg skulle ta det. Og hvis jeg trapper forsiktig ned kan det vel gå bra? Jeg har så veldig lyst å klare meg uten, har jo bare autoseponert før. Les det han skrev en gang til Anonymkode: d3b20...c64 0 Siter
GT1 Skrevet onsdag kl 19:42 Skrevet onsdag kl 19:42 stjernestøv skrev (På 3.11.2025 den 17.35): har mindre psykotisk tankegang men det betyr vel ikke alt? Ja opplever mer rarhet og mindre initiativ på risperidon og det er irriterende, skulle gjerne hatt mer energi og mindre rarhet. Men det var i 2014 da jeg begynte med risperidon jeg ble sånn? fact kom inn i bildet da så de har bare sett meg sånn, har sagt det flere ganger til dem at jeg var en annen før det. jeg gjorde mye mer, da må det jo være medisinen? Ja jeg var der når barna trengte meg, i dag sliter jeg med rarhet når jeg er med dem. tror du ikke medisin bytte vil hjelpe meg? hva er da vitsen? Det er noe med alderen også, man forandrer seg når man blir eldre, det har jeg også gjort. Men jeg har tatt samme medisin i mange år nå, så det har ikke noe med det å gjøre. 0 Siter
stjernestøv Skrevet torsdag kl 06:25 Forfatter Skrevet torsdag kl 06:25 GT1 skrev (10 timer siden): Det er noe med alderen også, man forandrer seg når man blir eldre, det har jeg også gjort. Men jeg har tatt samme medisin i mange år nå, så det har ikke noe med det å gjøre. men har jo vært sånn i mange år? litt for mange år? 0 Siter
stjernestøv Skrevet torsdag kl 06:27 Forfatter Skrevet torsdag kl 06:27 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Les det han skrev en gang til Anonymkode: d3b20...c64 må jo en gang klare meg uten, er eldre nå. 0 Siter
Sokk Skrevet torsdag kl 06:41 Skrevet torsdag kl 06:41 stjernestøv skrev (8 minutter siden): må jo en gang klare meg uten, er eldre nå. Tror du folk med diabetes type 1 plutselig kan klare seg uten insulin? Noen sykdommer går dessverre ikke over. Men snakk med psykiater om hva du opplever, om noe eventuelt kan være bivirkninger eller om det kommer av selve sykdommen. Hør om det finnes andre medisiner som eventuelt kan være bedre. 0 Siter
stjernestøv Skrevet torsdag kl 07:28 Forfatter Skrevet torsdag kl 07:28 Sokk skrev (46 minutter siden): Tror du folk med diabetes type 1 plutselig kan klare seg uten insulin? Noen sykdommer går dessverre ikke over. Men snakk med psykiater om hva du opplever, om noe eventuelt kan være bivirkninger eller om det kommer av selve sykdommen. Hør om det finnes andre medisiner som eventuelt kan være bedre. Nei. Skal snakke med psykiater om det og se hva han sier. Er bare redd medisiner. 0 Siter
stjernestøv Skrevet torsdag kl 10:14 Forfatter Skrevet torsdag kl 10:14 nachnoo skrev (16 timer siden): Hva er "bivirkningen" ved å ikke ta AP? men kan du si noe om hva som vil være det beste ap for meg mtp puls og blodtrykk? eller er det sånn at alle ap påvirker det? Jeg har lest om ulike ap og det virker som alle påvirker det. 0 Siter
nachnoo Skrevet torsdag kl 11:42 Skrevet torsdag kl 11:42 For G.. vet hvilken gang: La din psykiater og fastlege eller kardiolog ta seg av dette. De vet når puls og BT er slik at det bør gjøres noe med. Slutt med denne stadige medisindiskusjonen på DOL. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:32 Skrevet torsdag kl 15:32 nachnoo skrev (3 timer siden): For G.. vet hvilken gang: La din psykiater og fastlege eller kardiolog ta seg av dette. De vet når puls og BT er slik at det bør gjøres noe med. Slutt med denne stadige medisindiskusjonen på DOL. Hva betyr G ? Anonymkode: d3b20...c64 0 Siter
stjernestøv Skrevet torsdag kl 15:32 Forfatter Skrevet torsdag kl 15:32 nachnoo skrev (3 timer siden): For G.. vet hvilken gang: La din psykiater og fastlege eller kardiolog ta seg av dette. De vet når puls og BT er slik at det bør gjøres noe med. Slutt med denne stadige medisindiskusjonen på DOL. Ok. Men jeg er redd men skal snakke med dem om det. var bare så rart at de ikke reagerte på risperidon mtp dette hjerte greiene både på haukeland og kardiologen her, det står jo som bivirkning men likevel skal jeg ta det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet torsdag kl 15:33 Forfatter Skrevet torsdag kl 15:33 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva betyr G ? Anonymkode: d3b20...c64 Gud? 0 Siter
nachnoo Skrevet torsdag kl 21:05 Skrevet torsdag kl 21:05 stjernestøv skrev (5 timer siden): var bare så rart at de ikke reagerte på risperidon mtp dette hjerte greiene både på haukeland og kardiologen her, det står jo som bivirkning men likevel skal jeg ta det. Bivirkning er ikke nødvendigvis farlig. De reagerte ikke fordi det ikke er skummelt eller farlig. Noen ganger må man akseptere noe bivirkninger for å oppnå noe som er viktigere. Camilla Herrem aksepterer å miste håret for å oppnå at kreften forsvinner. Kanskje må du akseptere noe høyere puls for å holde psykosen borte. 2 Siter
Fionys Skrevet torsdag kl 22:42 Skrevet torsdag kl 22:42 stjernestøv skrev (15 timer siden): Nei. Skal snakke med psykiater om det og se hva han sier. Er bare redd medisiner. Du er ikke redd medisiner, men AP. Du tar jo de andre medisinene dine uten bekymringer. 0 Siter
stjernestøv Skrevet fredag kl 07:22 Forfatter Skrevet fredag kl 07:22 nachnoo skrev (10 timer siden): Bivirkning er ikke nødvendigvis farlig. De reagerte ikke fordi det ikke er skummelt eller farlig. Noen ganger må man akseptere noe bivirkninger for å oppnå noe som er viktigere. Camilla Herrem aksepterer å miste håret for å oppnå at kreften forsvinner. Kanskje må du akseptere noe høyere puls for å holde psykosen borte. Ok. da så, får se hva de sier når jeg tar det opp da. 0 Siter
stjernestøv Skrevet fredag kl 07:23 Forfatter Skrevet fredag kl 07:23 Fionys skrev (8 timer siden): Du er ikke redd medisiner, men AP. Du tar jo de andre medisinene dine uten bekymringer. Jo er redd de andre og, alt jeg tar. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:58 Skrevet fredag kl 07:58 stjernestøv skrev (34 minutter siden): Jo er redd de andre og, alt jeg tar. Imovane også? Anonymkode: d3b20...c64 0 Siter
stjernestøv Skrevet fredag kl 08:05 Forfatter Skrevet fredag kl 08:05 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Imovane også? Anonymkode: d3b20...c64 Ja, vil helst slutte med alt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10 timer siden Forfatter Skrevet 10 timer siden Jeg skal snakke med psykiater på onsdag og kardiolog neste mandag. 0 Siter
Trinity80 Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Du har jo valgt å autoseponere flere ganger uten å høre på råd. Så mulig dette er konsekvensen du må leve med? Du begynner bare ny runde igjen som du har gjort tidligere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.