Gå til innhold

Deprimert på en rar måte etter Zoloft stopp


Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter beskjed fra legen stoppet jeg Zoloft grunnet bivirkninger. Trappet ned fra 50mg og stod en uke på 25mg, en på 12mg og til slutt 5mg en uke. Sluttet for 6 dager siden og sliter med veldig mareritt og sterke drømmer. I dag føler jeg meg litt rar, men det mener jeg på en depressiv måte. 
Er dette normalt etter å ha sepponert så sakte?

Videoannonse
Annonse
Den forsvunne diamanten
Skrevet

Det kan jo hende at det er symptomene dine som kommer tilbake? Satte ikke legen din deg på noe nytt? Finnes flere typer medisiner du kan prøve!

Skrevet
Den forsvunne diamanten skrev (40 minutter siden):

Det kan jo hende at det er symptomene dine som kommer tilbake? Satte ikke legen din deg på noe nytt? Finnes flere typer medisiner du kan prøve!

Kjennes litt annerledes ut, og mareritt/drømmene var ikke sånn før. Nei, ble ikke satt på noe nytt, han mente det ikke ville være hensiktsmessig da jeg reagerer så voldsomt og det kostet meg så mye å prøve ut en og en medisin til. Ser jo poenget hans. Psykologen mente det motsatte og ville jeg skulle prøve ut alt. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...