AnonymBruker Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Ikke meningen å lage en sutre tråd, men er på en dårlig plass for tiden. På starten av året i fjor laget jeg en liste med ting jeg ønsket å endre i livet mitt, der i blant det å få en ny venninne og begynne å trene og spise sunt og gå ned i vekt. Ikke en eneste av de punktene har jeg klart å lykkes med og året er snart slutt. Føler meg så mislykket. Anonymkode: b3cce...65a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Kanskje du kan prøve å finne ut hvorfor du ikke fikk det til? Er du motivert nok, klarer du å gjøre jobben som faktisk må gjøres, er du deprimert eller bare "lat". Du kan faktisk ikke bare sitte i sofaen og vente på at noe skal skje, du må gjøre det. Det må du forstå og godta, ellers blir det ingen endring. Så kommer snart 2026, hvis du klarer å finne endringsviljen din, så kan du få til dette da. Eller enda bedre: bare begynn i morgen. Hvis du er motivert er det ingen grunn til å vente. Lykke til! Anonymkode: 54271...6d7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Da ville du det vel ikke sterkt nok? Anonymkode: 098f8...f43 0 Siter
Vendi Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Kanskje du gapte for høyt. Kanskje det hadde gått bedre om du fokuserte på en ting/færre ting av gangen? Setter man i gang mye på en gang kan det på et tidspunkt føles uoverkommelig og man kan miste helt motet og gi opp. Små skritt er bedre, tror jeg. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Vendi skrev (7 minutter siden): Kanskje du gapte for høyt. Kanskje det hadde gått bedre om du fokuserte på en ting/færre ting av gangen? Setter man i gang mye på en gang kan det på et tidspunkt føles uoverkommelig og man kan miste helt motet og gi opp. Små skritt er bedre, tror jeg. Trene, spise sunt og gå ned i vekt er vel egentlig samme sak synes jeg da. Anonymkode: 54271...6d7 0 Siter
emilie321 Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Er helt enig med @Vendi . Det virker uoverkommelig når det er så mye en skal forandre. Kan du velge ut en ting du kan begynne med? Feks maten.... spiser en sunnere over tid, så vil en ofte føle seg litt bedre. Da blir det også lettere å feks begynne å trene. Når du har det på plass, så kan du ta neste tingen på lista. Lykke til😊 1 Siter
Fru2020 Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Jeg synes også at du har satt veldig store mål og kanskje ikke så veldig målbare. Kanskje du skal sette mål som gå på cafe med en ny person, eller innføre vegetarmandag. Så ville jeg ikke valgt mer enn tre sånne små mål. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.