Gå til innhold

Hårtap, 21 år...

Anbefalte innlegg

Gjest GaleMatias

Jeg er en gutt på 21 som har fått antydning til måne, håret i bakhodet ser ikke bra ut, det er helt uregjerlig. Håret mitt generelt har forandra seg, før hadde jeg fyldig hår, men nå er det tynt, og med klar antydning til måne. Men det jeg egentlig lurer på er om månen skyldes kostholdet mitt, for jeg har et veldig ustabilt kosthold, spiser uregelmessig. Jeg har gått ned mye i vekt det siste året også (fra 107 til rundt 80 kg), men det var planlagt. Det jeg lurer på da er om hårtapet skyldes dårlig kosthold? Jeg tar tilskudd av vitaminer, men det er nok for lite. Månen plager livet av meg akkurat nå, og jeg har egentlig mest lyst til å gå med lue hele tida. Jeg spiser ikke så mye frukt og grønt, men det har jeg begynt med nå...er det andre ting som kan virke heldig på hårveksten...ting som inneholder mye b-vitamin f.eks? Håper på svar :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/49713-h%C3%A5rtap-21-%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...