Gå til innhold

Sliter

Anbefalte innlegg

Rotta Nytt Liv

Hei !

Kom hjem etter et opphold på sykehuset. Forrige uke hadde jeg tatt tre overdoser med tabeletter. (mandag, onsdag og fredag). Fredag ble jeg oppdaget og det bar inn til pumping og motgift.

Var innlagt på åpen psyk. avd. i 5 uker fra 040302. Fikk mye hjelp da, og jeg føler at jeg trenger mer.

De på sykehuset ville ikke slippe meg ut før de var helt sikre på at jeg har et skikkelig psyk. tilbud å gå til. ( Det har jeg jo på en måte i og med at jeg har et ettermiddagstilbud på psyk avd. tre dager i uken). Sosionomen søkte meg inn på åpen avd. men der var det fullt. men siden jeg hadde avtale der i går ettermiddag og skulle til fastlegen i går så slapp jeg ut. Det skal være sagt at jeg hadde det ikke bra da jeg forlot avd. i går.

Fastlegen var i mot at jeg skulle på psykehuset.

I dag skal jeg til psyken min. Vet at hun ikke vil ha meg inn på psykehuset. Før var det omvendt. Da ville hun ha meg innlagt hver gang jeg sa hvordan det egentlig stod til med meg. Men nå har hun skiftet mening. Det forvirrer meg.

Jeg er så sliten.......

Vet ikke hva jeg skal gjøre.......

Gørr og sukk fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/49714-sliter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...