Nica Skrevet 23. april 2002 Skrevet 23. april 2002 hei... sitter her alene.. klokka nærmer seg 2 og tankerekkene blir bare verre. Så fristende å bare gi opp nå! Livet e ikkje noe bra å leve.....ikkje i det hele tatt!!! Men før noen lar meg få lov til å dø, må eg vel bare bli her...sightseeing in hell... 0 Siter
drem Skrevet 23. april 2002 Skrevet 23. april 2002 SItter også her i natten og er bare trøtt, og vet at jeg ikke vet nok om livet til å trøste deg. Men jeg håper du kan legge deg og få sove, og kanskje få hvilt litt til i morgen. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 23. april 2002 Skrevet 23. april 2002 Sitter her aleine eg også ! Og det er det maaaange somgjør! Livet er/blir det _du_ vil det skal bli, du har like mange muligheter som alle andre ! Tenk positivt, positivt og postivt ! :-) Mvh 0 Siter
huufsa Skrevet 23. april 2002 Skrevet 23. april 2002 Kjære deg, Nica..! Jeg har vært der hvor du er nå, for noen år siden... -og desverre så nærmer jeg meg med stormskritt dit igjen...! Det er vanskelig å stoppe når man først har begynt å rase utfor!! Men vet du hva? .... -Geir har heelt rett i det han svarer....!! Jeg vet ikke heelt om han vet hva han snakker om, men... -om han har 'vært der selv'... Men rett, har han! Vi må tvinge oss til å tenke 'positvt, positivt, positivt' !!! ... la oss prøve...??? ;o) 0 Siter
Gjest trampe Skrevet 23. april 2002 Skrevet 23. april 2002 Hei Nica... Sender deg mange gode varme tanker og positive vibber!!!! Stå på, ikke gi opp!!! *varme klemmer om du vil ha...* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.