Gå til innhold

Gud


Gjest Bjarte

Anbefalte innlegg

Gjest Bjarte

Kjære Gud

Hvor er du?

Jeg har prøvd å finne mobilnummeret ditt.

Jeg har prøvd å finne telefonnummer.

Jeg har prøvd å finne adresse

Jeg har prøvd å sende mail

Jeg har prøvd å snakke med deg

- alene

- gjennom venner og bekjente

- gjennom prester og pastorer

Men du svarer ikke?

Nå er mitt håp at du leser meldinger.

Hvem vet, det kan jo hende?

Du må hjelpe meg, Gud.

La meg sove om natten

La meg stå opp om morgenen

La meg klare å gjøre det jeg skal

Ta fra meg angsten og redselen

Ta fra meg depresjonen og håpløsheten

Gi meg tro

Gi meg håp

Gi meg glede

Kjære Gud, jeg ber deg.

Amen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må selv leve ditt liv, eg har mye å gjøre som du sikkert skjønner!

Eg har trossalt ca. 6 milliarder mennesker som ber om min hjelp og støtte, hver eneste bidige dag !

Mitt eksperiment med dere mennesker var att dere skulle bli så pass kloke att dere kunne klare dere på egenhånd, uten min hjelp.

Men så lenge dere er en "prototyp" så vil der alttid dukke opp forbedringspotensialer, men stort sett er eg fornøyd med resultatet.

DU må ta tak i din egen situasjon, akkurat no er eg opptatt med Asia!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjarte

Du må selv leve ditt liv, eg har mye å gjøre som du sikkert skjønner!

Eg har trossalt ca. 6 milliarder mennesker som ber om min hjelp og støtte, hver eneste bidige dag !

Mitt eksperiment med dere mennesker var att dere skulle bli så pass kloke att dere kunne klare dere på egenhånd, uten min hjelp.

Men så lenge dere er en "prototyp" så vil der alttid dukke opp forbedringspotensialer, men stort sett er eg fornøyd med resultatet.

DU må ta tak i din egen situasjon, akkurat no er eg opptatt med Asia!

Mvh

Det var i allefall fint noen tok seg tid til et svar. Kanskje har du rett, Geir. Jeg må ta tak i det selv. Men det er ikke alltid så enkelt. Nå skal jeg i alle fall logge av og prøve å sove igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var i allefall fint noen tok seg tid til et svar. Kanskje har du rett, Geir. Jeg må ta tak i det selv. Men det er ikke alltid så enkelt. Nå skal jeg i alle fall logge av og prøve å sove igjen

Ingen har sagt det skal være enkelt, men det er ingen grunn til å gi opp fordet !

Sov Godt du Bjarte ! :-)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...