erik123 Skrevet 9. november Skrevet 9. november Må de tas med mat og hvorfor? Jeg tar de uten mat og har ingen bivirkninger. Den har fungert veldig bra. Og går ned i vekt, noe som er et stort pluss. Andre med erfaringer gode eller dårlige? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. november Skrevet 9. november erik123 skrev (1 time siden): Må de tas med mat og hvorfor? Jeg tar de uten mat og har ingen bivirkninger. Den har fungert veldig bra. Og går ned i vekt, noe som er et stort pluss. Andre med erfaringer gode eller dårlige? Grunnet bivirkninger og bedre opptak av virkestoffene at en skal ta dem med mat. Anonymkode: 1f4b4...13b 0 Siter
erik123 Skrevet 9. november Forfatter Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Grunnet bivirkninger og bedre opptak av virkestoffene at en skal ta dem med mat. Anonymkode: 1f4b4...13b Får ingen bivirkninger, det går veldig bra uten mat. 0 Siter
erik123 Skrevet 10. november Forfatter Skrevet 10. november Er det greit å ta 150 mg.? Får bedre virkning av en slik dose. 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. november Skrevet 10. november erik123 skrev (59 minutter siden): Er det greit å ta 150 mg.? Får bedre virkning av en slik dose. Diskusjoner ang. doser er ikke tillatt her inne. Snakk med behandler om dette. 0 Siter
erik123 Skrevet 10. november Forfatter Skrevet 10. november Lillemus skrev (2 timer siden): Diskusjoner ang. doser er ikke tillatt her inne. Snakk med behandler om dette. Den er grei, beklager. 0 Siter
erik123 Skrevet 10. november Forfatter Skrevet 10. november Er det lov å si at Efexor er en bra antideppresiva? Mye bedre en Cipralex. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. november Skrevet 10. november erik123 skrev (6 minutter siden): Er det lov å si at Efexor er en bra antideppresiva? Mye bedre en Cipralex. Det er nok individuelt. Anonymkode: c8770...579 0 Siter
erik123 Skrevet 10. november Forfatter Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er nok individuelt. Anonymkode: c8770...579 Jeg har prøvd flere og de andre førte til vektoppgang, det skjer ikke med Efexor. Så det er gledelig. 0 Siter
Ftss Skrevet 10. november Skrevet 10. november Jeg fikk helt sinnsyk nattesvette etter hvert. Måtte opp å tørke meg flere ganger med håndduk og da rant det ned på gulvet 0 Siter
erik123 Skrevet 11. november Forfatter Skrevet 11. november Ftss skrev (16 timer siden): Jeg fikk helt sinnsyk nattesvette etter hvert. Måtte opp å tørke meg flere ganger med håndduk og da rant det ned på gulvet Det samme her, blir veldig varmt om natten. Men det takler jeg. Fungerer godt på psyken. Det er det viktigste. 0 Siter
Ftss Skrevet 11. november Skrevet 11. november erik123 skrev (7 minutter siden): Det samme her, blir veldig varmt om natten. Men det takler jeg. Fungerer godt på psyken. Det er det viktigste. Jeg ble ikke spesielt varm bare svetta som juling. Hos meg påvirka det søvnen veldig og våkna flere ganger for å tørke svette. Om det blir så ille hos deg er det ikke sikkert det funker så bra psykisk lengre mtp at søvn er viktig. Men er ikke sikkert det blir så ille, varierer veldig virker det som. 0 Siter
erik123 Skrevet 11. november Forfatter Skrevet 11. november Ftss skrev (56 minutter siden): Jeg ble ikke spesielt varm bare svetta som juling. Hos meg påvirka det søvnen veldig og våkna flere ganger for å tørke svette. Om det blir så ille hos deg er det ikke sikkert det funker så bra psykisk lengre mtp at søvn er viktig. Men er ikke sikkert det blir så ille, varierer veldig virker det som. Ikke noe problem for meg. Jeg sover bra. 0 Siter
erik123 Skrevet 11. november Forfatter Skrevet 11. november Ftss skrev (3 timer siden): Jeg ble ikke spesielt varm bare svetta som juling. Hos meg påvirka det søvnen veldig og våkna flere ganger for å tørke svette. Om det blir så ille hos deg er det ikke sikkert det funker så bra psykisk lengre mtp at søvn er viktig. Men er ikke sikkert det blir så ille, varierer veldig virker det som. Det virker som søvnen er bra, så jeg skal ikke klage. Har slitt tidligere med store søvnproblemer. Bedre etter å ha kuttet ut Zopiclone. 0 Siter
erik123 Skrevet 14. november Forfatter Skrevet 14. november Å greie seg uten sovemedisin er det beste. Men det er en kamp for å greie å slutte. Og den har jeg vunnet, etter å ha brukt det i 10 år. 1 Siter
erik123 Skrevet 23. november Forfatter Skrevet 23. november Nå er jeg nedstemt etter å ha stått på 150 mg. Efexor. Må ta de uten mat. Virker nok bedre da. Trist hvis de skulle slutte å virke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.