Gå til innhold

Oppskrift på den beste baguetten??


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Har lyst å lage en god baguette...ikke de vanlige med bare ost og skinke..

Noen som har en god oppskrift de vil dele?

Jeg smakte for en stund siden en helt sinnsykt god baguette...de hadde hatt mye forskjellig oppi, og det var kjempegodt..

Men det var noe flytende også...lurer på om det var en slags form for flytende ost, dressing eller.......? noen som vet..?

kosikos;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke noen ny oppskrift til deg, men jeg tenkte jeg skulle tipse om at hvis du har litt majones og finhakket purre i den kjedelige ost/skinke baguetten og i tillegg varmer den i micro ett minutt eller to blir den kjempegod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par salatblader i bunnen, en av de mange gode majonesbaserte baguettesalatene fra Denja oppå, litt finhakket purre el. krydderurt helt på toppen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...