Nemi Skrevet 23. april 2002 Skrevet 23. april 2002 Opp og hopp alle sammen ;o) Ønsker dere alle en heidundranes fin dag! Her er det sommer ;-Þ -14º og overskyet,så temperaturen er fabelaktig.Kansje sola glinser til i løpet av dagen.Yehaaa! Livet er hærlig dere!!! :-Þ Morgenhilsen med gode ønsker fra 0 Siter
Amiga Skrevet 23. april 2002 Skrevet 23. april 2002 God morgen Nemi! :-) Det er jammen et skjeldent syn! *s* Har ikke sjekket været enda, men vi har fått varme fra Sahara så jeg fryser ikke akkurat! Er for trøtt til å hoppe enda, det går på kaffe og røyk nå! *klem* 0 Siter
Spenning Skrevet 23. april 2002 Skrevet 23. april 2002 God morgen Nemi! :-) Det er jammen et skjeldent syn! *s* Har ikke sjekket været enda, men vi har fått varme fra Sahara så jeg fryser ikke akkurat! Er for trøtt til å hoppe enda, det går på kaffe og røyk nå! *klem* Godmorgenklem:-) Tror jeg velger det sørligste reisemålet jeg:-) 0 Siter
Wulfi Skrevet 23. april 2002 Skrevet 23. april 2002 Er oppe og hopper for harde livet nesten. her er det ikke sommer lenger, men mildt med sånn vår-regn. Har vært på jobb og sluppet hestene ut på beitet ,og nå skal jeg ha frokost :-) Ønsker alle en fin dag :-) 0 Siter
musikeren Skrevet 23. april 2002 Skrevet 23. april 2002 Hehe, her har det liggi jamt på 17-18 grader i idag! *koser seg* E no itj greit å vær trønder nei;-) *sender over utvalgte deler av Vegard Ulvangs superullundertøykolleksjon* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.