Gå til innhold

Favoritt-te


Gjest Tekona

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Morsomt at du spurte, jeg lagde meg nemlig nettopp en kopp!

Jeg har aldri vært noe tekjerring, men jeg elsker alle yogi-teene. Det er økologiske krydderteer (ayurvediske) uten svart te, i mange forskjellige smaker. Akkurat nå drikker jeg Lakristeen, den er nydelig! Ellers er Rooibos bra. Men gode er de alle sammen!

Så mitt tips er: Yogi.

Jeg kjøper dem på Helios, men jeg tror at helsekostbutikkene har dem også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt at du spurte, jeg lagde meg nemlig nettopp en kopp!

Jeg har aldri vært noe tekjerring, men jeg elsker alle yogi-teene. Det er økologiske krydderteer (ayurvediske) uten svart te, i mange forskjellige smaker. Akkurat nå drikker jeg Lakristeen, den er nydelig! Ellers er Rooibos bra. Men gode er de alle sammen!

Så mitt tips er: Yogi.

Jeg kjøper dem på Helios, men jeg tror at helsekostbutikkene har dem også:-)

Har akkurat drukket en kopp Chai te. Nydelig, anbefales på det varmeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Twining's Earl Grey med 4-5 sukketter og en god slump melk :o) Ser ut som sølevann, men smaker veldig godt! *s*

Jeg liker også med mye mjølk og søt, men da må det være gul Lipton. Earl Grey får det å smake sau, synes jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke én favoritte å anbefale, men jeg kan jo anbefale et par stykker.

Salus Anis-Fenekel-Karve-Te (fåes kjøpt på helsekostbutikk) den er kjempegod og økologisk dyrket.

Også har vi Ricola good night tea. Den er instant og smaker søtt og godt. Kjempegodt med en kopp rett før sengetid.

Også er jeg ganske så glad i vanlig nypete dah.... Har ikke det akkurat nå så jeg kan ikke sjekke merke, men nypete er nypete, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønn te! sund og god *s*

Anbefaler at man kjøper den i en asiatisk butikk i stede for i en helsekost butikk, da den er utrolig kostbar i helsekost butikkene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...