Gå til innhold

aldri helt glad...


snuppa25

Anbefalte innlegg

Sliten,men uten grunn...jeg gjør jo ingenting,bare sitter her med kaffen og røken.Tanker gjør meg sliten kanskje,de forsvinner aldri..penger...regninger..mat

Orker ikke tanken på å spise.Er lei all mat.Det er et ork å spise.

Føler meg helt tom og kald i dag,jeg som var i så godt humør i går...hvorfor kan det aldri vare?Kan ikke huske sist jeg var virkelig glad...tror aldri jeg har vært helt lykkelig,,,det er alltid noe som gnager,enten så har jeg vondt et sted eller så er det tankene som gnager.

Jeg klarer ikke å glede meg over noe..det er alltid noe som ligger i bakhodet og truer...Jeg vil sååå gjerne være blid og fornøyd og leve livet...men istedenfor så sitter jeg her og råtner bort,kommer meg ingen vei i livet.Hater livet til tider,ikke sånn at jeg vil dø.for det vil jeg ikke,men jeg hater åssen livet mitt er..og kroppen min..og hele meg.

Huff for noe rotete greier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du høres trist ut, og jeg kjenner meg igjen. Jeg tror ofte at jeg tenker og grubler for mye, at jeg ikke bare kan være til og glede meg over de små tingene...

Dette er jo tomme små ord når man er langt nede, men jeg lurer på alvorlig på om ikke det hadde vært lettere å bare være "et enkelt menneske" og ikke være en slik grubler som meg og kanskje deg?

Ingen stor trøst - men jeg føler med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...