Gå til innhold

Retz


Wulfi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

HOY HOY

*Kniiise*

Aner du hvor flaut det er å bli grisebanket av sin egen mor ,Baron Samedi ??????? *HYYYYYL*

Gikk foressten bra på sykehuset i går. Synne hadde et rent brudd nedenfor skulderen som ville gro av seg selv. Ingen ridning på minst 3 uker...Huff :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Aner du hvor flaut det er å bli grisebanket av sin egen mor ,Baron Samedi ??????? *HYYYYYL*

Gikk foressten bra på sykehuset i går. Synne hadde et rent brudd nedenfor skulderen som ville gro av seg selv. Ingen ridning på minst 3 uker...Huff :-)

En stooor drøm har gått i oppfyllelse; jeg kan banke ungene mine uten at barnevernet blander seg! ;-)

Skal snart på sykehuset selv, rtg + revmatologen. Holder på å sende bilder til deg, men vet ikke om jeg rekker å sende alle før jeg går. Hold øye med hotten din så den ikke sprenges da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stooor drøm har gått i oppfyllelse; jeg kan banke ungene mine uten at barnevernet blander seg! ;-)

Skal snart på sykehuset selv, rtg + revmatologen. Holder på å sende bilder til deg, men vet ikke om jeg rekker å sende alle før jeg går. Hold øye med hotten din så den ikke sprenges da!

Jada , snapper bildene opp etterhvert som de kommer jeg. Morsomt bilde av J&H når de sitter på Shannon inne i stallen....:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Jada , snapper bildene opp etterhvert som de kommer jeg. Morsomt bilde av J&H når de sitter på Shannon inne i stallen....:-)))

Nå har jeg mista litt oversikt hva jeg har sendt...og ikke sendt, hmm.. *ler*

Sender fra forumianeren nå. treig den også i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...