Gå til innhold

Amiga, trening på sykkel.


Spenning

Anbefalte innlegg

Hei, har trenings-økta gått bra idag, fullført lengde? Kanskje du er så sprek at du sykler ned til sør i sommer?:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei jeg har ikke begynnt enda, må få i meg litt mat først. Det blir nok 12 km som vanlig i dag også!

Til syd kommer jeg aldri til å sykle, jeg føler meg tryggere med sykkelen fast forran TVn! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for bøker, fårepølse, salami og saltlakris! Skippermixen var farlig god, særlig de der hodene! :-D

Er ferdig med 12 km sykkel så nå kan jeg bare slenge meg ned på sofaen og kose meg! :-)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg har ikke begynnt enda, må få i meg litt mat først. Det blir nok 12 km som vanlig i dag også!

Til syd kommer jeg aldri til å sykle, jeg føler meg tryggere med sykkelen fast forran TVn! :-)

Du må nok spandere 10 km ekstra på syklen nå hvis du skal smake på pakka?:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nok spandere 10 km ekstra på syklen nå hvis du skal smake på pakka?:-)))

PHØ! Da klarer jeg ikke 12 km i morgen! Jeg skulle ha hatt luftmadrassen her nå så skulle jeg ha gått opp på taket og solt meg, men det får bli til en annen dag! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...