Gå til innhold

Er julen sår og vond for deg i tillegg til gledesfylt?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Nicklusheletida skrev (8 timer siden):

Sjekket vaktlista for 2026 og jeg har jo lørdagsvakt 😄

Det er en grunn for at jeg er redd for å bli "spist opp" . Livet mitt er et puslespill.

påskelilje skrev (31 minutter siden):

Ja, av og til kan det være greit å ha lørdagsvakt 😄 

Har noen ganger blitt reddet av en lørdagsvakt ja! 😁

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nicklusheletida skrev (10 timer siden):

Nei, du husker feil. Vi har truffet begge foredreparene. Først foreldrene til bonusslnnens kjæreste og deretter foreldrene til min datters kjæreste. Vi har hilst på alle 4. Vi har ikke invitert noen, men har truffet alle 4 noen timer hver. I dåp og brylupp og slike ting er det helt naturlig og treffes. Men disse vil ha en hyttetur med oss kort tid etter at vi har hatt en middag sammen ? 

Kanskje de opplevde at dere fant tonen under middagen? Jeg ville tenkt at det uansett er hyggelig å bli invitert og positivt at de tar initiativ til vennskap, men ville ha overlatt til samboeren å styre dette, siden det gjelder hans side. Hvis du ikke har anledning til å være med på hyttetur og ikke har lyst til å bli nærmere kjent med dem, er det jo ikke noe problem denne gangen. 

Nicklusheletida
Skrevet
Babette skrev (Akkurat nå):

Kanskje de opplevde at dere fant tonen under middagen? Jeg ville tenkt at det uansett er hyggelig å bli invitert og positivt at de tar initiativ til vennskap, men ville ha overlatt til samboeren å styre dette, siden det gjelder hans side. Hvis du ikke har anledning til å være med på hyttetur og ikke har lyst til å bli nærmere kjent med dem, er det jo ikke noe problem denne gangen. 

Ja, vi fant tonen. Jeg likte dem veldig godt :)

Problemet er tiden vår og redsel for å bli dratt inn i noe. Det gjelder også samboeren som må svare. Vi har omsorgsoppgaver på begge sider, stor familie, venner og lørdagsvakter. Så det går på kapasiteten vår.  Hadde det ikke vært for lørdagsvakten, hadde han grublet i dagevis på hva han skal svare,  kjenner jeg han rett. Men nå ble det enkelt å svare da. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...