cathlin Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Er det mange som har vurdert å ta den eller har tatt den? Jeg er ikke så gammel som 50, men jeg lurer likevel på om det er lurt å ta den da det viser seg at den kan beskytte for noen sykdommer og tilstander. Har hatt vannkopper som barn og en forelder som hadde helvetesild og senere utviklet sykdom. Er det no fordeler eller ulemper ved å ta den? 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 55 minutter siden Skrevet 55 minutter siden Bakdelen er vel prisen på over 4000 kroner. Fordelen er at du da blir immun. 0 Siter
Vendi Skrevet 44 minutter siden Skrevet 44 minutter siden cathlin skrev (21 minutter siden): Er det mange som har vurdert å ta den eller har tatt den? Jeg er ikke så gammel som 50, men jeg lurer likevel på om det er lurt å ta den da det viser seg at den kan beskytte for noen sykdommer og tilstander. Har hatt vannkopper som barn og en forelder som hadde helvetesild og senere utviklet sykdom. Er det no fordeler eller ulemper ved å ta den? Jeg har ikke vurdert det så langt. Men jeg kan bare se fordeler ved å la seg vaksinere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.