joms Skrevet 2. desember 2025 Skrevet 2. desember 2025 (endret) Hva er dette. Huden tørker ut først,Blir til brannsår lignende åpen sår med blank veske oppå, så tørker og sprekker det opp. Jeg er også tørr rundt øyene. Endret 2. desember 2025 av joms Bilde vedlagt 0 Siter
Fru2020 Skrevet 2. desember 2025 Skrevet 2. desember 2025 Dette er noe du går til legen med for å få rett krem til behandling 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2025 Skrevet 2. desember 2025 Ser ut som en eksem tilstand, men dette kan jo nachnoo svare på som er lege. Du må jo kontakte lege og få behandling. Anonymkode: cb00b...6fd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2025 Skrevet 2. desember 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ser ut som en eksem tilstand, men dette kan jo nachnoo svare på som er lege. Du må jo kontakte lege og få behandling. Anonymkode: cb00b...6fd Nachnoo. Kan du svare på hvilket utslett han har? Jeg har et slikt utslett også på halsen min nå. Anonymkode: cb00b...6fd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 Skrevet 3. desember 2025 Hvorfor svarer du ikke på dette nachnoo? Anonymkode: cb00b...6fd 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. desember 2025 Skrevet 3. desember 2025 Ta en tur på apoteket og spør dem. Mange der er veldig flinke. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 Skrevet 3. desember 2025 Dorthe skrev (8 minutter siden): Ta en tur på apoteket og spør dem. Mange der er veldig flinke. Ja kan det. Men utslettet han har viser veldig godt på bildene, så nachnoo ser jo hva slags utslett det er, om han er lege vel og merke. Men siden han ikke svarer så har jeg stor tvil på at han er den han utgir seg for å være. Anonymkode: cb00b...6fd 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. desember 2025 Skrevet 3. desember 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja kan det. Men utslettet han har viser veldig godt på bildene, så nachnoo ser jo hva slags utslett det er, om han er lege vel og merke. Men siden han ikke svarer så har jeg stor tvil på at han er den han utgir seg for å være. Anonymkode: cb00b...6fd Du er klar over at du må legge til en @ foran brukernavnet om du skal tagge noen slik at de får beskjed om at de er tagget? @nachnoo 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 Skrevet 3. desember 2025 Lillemus skrev (1 minutt siden): Du er klar over at du må legge til en @ foran brukernavnet om du skal tagge noen slik at de får beskjed om at de er tagget? @nachnoo Nei det var jeg ikke klar over. Men regnet med han leser innlegg her. Anonymkode: cb00b...6fd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 Skrevet 3. desember 2025 Lillemus skrev (1 time siden): Du er klar over at du må legge til en @ foran brukernavnet om du skal tagge noen slik at de får beskjed om at de er tagget? @nachnoo nachnoo svarer andre innlegg her inne, men ikke på denne. Så da stemmer nok min tanke om at han er en hobby psykiater her på DOL. Han får bare leke seg her inne, stakkars. Anonymkode: cb00b...6fd 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 3. desember 2025 Skrevet 3. desember 2025 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): nachnoo svarer andre innlegg her inne, men ikke på denne. Så da stemmer nok min tanke om at han er en hobby psykiater her på DOL. Han får bare leke seg her inne, stakkars. Anonymkode: cb00b...6fd Han er psykiater. Du trenger en hudlege. Du burde koste på deg en tur til fastlegen slik at han kan finne ut hva det er, og hvis han ikke vet, henviser han til hudlege. Det er ingen leger ansatt av denne nettsiden lengre. Det var det før, mengder er lenge siden. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 Skrevet 3. desember 2025 Worriesome Plenty 2 skrev (11 minutter siden): Han er psykiater. Du trenger en hudlege. Du burde koste på deg en tur til fastlegen slik at han kan finne ut hva det er, og hvis han ikke vet, henviser han til hudlege. Det er ingen leger ansatt av denne nettsiden lengre. Det var det før, mengder er lenge siden. En psykiater er en lege som har videreutdannet seg innenfor psykiatri, så ikke skriv han ikke er en lege. Men dere er lettlurte her inne. Men helt opp til dere å tro på svada. Anonymkode: cb00b...6fd 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 3. desember 2025 Skrevet 3. desember 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): En psykiater er en lege som har videreutdannet seg innenfor psykiatri, så ikke skriv han ikke er en lege. Men dere er lettlurte her inne. Men helt opp til dere å tro på svada. Anonymkode: cb00b...6fd Trollet du? Tror du ikke vi vet psykiater er leger? Alle leger kan ikke alt. Derfor finnes det spesialister og psykiatere er en av de. Du trenger som sagt en allmennlege eller hudlege. Hvis fastlegen din ikke vet hva utslettet ditt er må han henvise til hudlege. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 Skrevet 3. desember 2025 Worriesome Plenty 2 skrev (1 minutt siden): Trollet du? Tror du ikke vi vet psykiater er leger? Alle leger kan ikke alt. Derfor finnes det spesialister og psykiatere er en av de. Du trenger som sagt en allmennlege eller hudlege. Hvis fastlegen din ikke vet hva utslettet ditt er må han henvise til hudlege. Jeg sendte bilde av utslettet mitt til min lege og hun skrev ut salve til meg, hun skrev hva slags utslett det var. Når en vanlig lege kan se hvilket utslett det er som er samme lege som nachnoo utenom psykiatri, så finner jeg det meget rart han ikke ser hva slags utslett det er. Men er flere ting jeg har lagt merke til i svarene hans som skurrer. Det er min oppfatning så får dere andre tenke og tro hva dere vil om han, men jeg har mine tanker vedr han som dere ikke kan bestemme over. Anonymkode: cb00b...6fd 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. desember 2025 Skrevet 4. desember 2025 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg sendte bilde av utslettet mitt til min lege og hun skrev ut salve til meg, hun skrev hva slags utslett det var. Når en vanlig lege kan se hvilket utslett det er som er samme lege som nachnoo utenom psykiatri, så finner jeg det meget rart han ikke ser hva slags utslett det er. Men er flere ting jeg har lagt merke til i svarene hans som skurrer. Det er min oppfatning så får dere andre tenke og tro hva dere vil om han, men jeg har mine tanker vedr han som dere ikke kan bestemme over. Anonymkode: cb00b...6fd Han har ikke noen plikt til å svare på noe som helst her inne, men svarer noe på psykiatri fordi han vil - dette helt uten noen form for kompensasjon, han er ikke ansatt her. Og nå fikk du jo svar fra fastlegen din, så hva er problemet? 3 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.