Gå til innhold

Retvizan


Line

Anbefalte innlegg

Nå har jeg omsider fått somlet meg til å skrive mail til deg. Den ligger i utboksen på laptop'en min, jeg må bare dra til søstera mi og få logget den på nett før jeg får sendt den avgårde... ;) Kan hende den kommer i kveld, hvis ikke, så kommer den forhåpentligvis i løpet av morgendagen.

Håper det står bra til der nede på Vestlandet!

Have a nice day!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest retvizan

Her står alt bra til. :-)

Ser fram til mailen din. Husk å svare på utfordringa mi da - og utfordre meg tilbake - den ligger i innboksen din, he he.

Fight Club står som tittel. Er pinadø blitt helt hekta på den slåssinga. *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her står alt bra til. :-)

Ser fram til mailen din. Husk å svare på utfordringa mi da - og utfordre meg tilbake - den ligger i innboksen din, he he.

Fight Club står som tittel. Er pinadø blitt helt hekta på den slåssinga. *ler*

Åh, var den fra deg? Hehe...vet ikke om jeg presterte å slette den fra webleseren jeg... kjente ikke avsenderen, sjø :-o

Sendte ialelfall mail tilbake til adressa, for å spørre hvem det var som utfordret meg! Men atte...om jeg må legge igjen noen mailadresse på nett, så orker jeg ikke. Får så mye spam for tida at jeg omtrent ikke gjør annet enn å sile ut annenhver mail som kommer i innboksen...

*Iler til Organizer'n*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her står alt bra til. :-)

Ser fram til mailen din. Husk å svare på utfordringa mi da - og utfordre meg tilbake - den ligger i innboksen din, he he.

Fight Club står som tittel. Er pinadø blitt helt hekta på den slåssinga. *ler*

Æh...jeg sitter ikke mange minuttene av gangen foran pc'n, så det er lite trolig at jeg blir hekta på den der "slossinga", som egentlig minner meg mer om mine dager i jiu jitsudrakten på Dora II ;)) Jeg skjønner ikke stort av det der, men jeg tror jeg har svart på utfordringen din nå...? Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Åh, var den fra deg? Hehe...vet ikke om jeg presterte å slette den fra webleseren jeg... kjente ikke avsenderen, sjø :-o

Sendte ialelfall mail tilbake til adressa, for å spørre hvem det var som utfordret meg! Men atte...om jeg må legge igjen noen mailadresse på nett, så orker jeg ikke. Får så mye spam for tida at jeg omtrent ikke gjør annet enn å sile ut annenhver mail som kommer i innboksen...

*Iler til Organizer'n*

Den kom der den skulle. ;-) Du kan gå inn på settings hvis du ikke vil utfordres av så mange.

Klemz til fuglebrystet, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kom der den skulle. ;-) Du kan gå inn på settings hvis du ikke vil utfordres av så mange.

Klemz til fuglebrystet, he he.

Æsj...dette kan jeg ikke risikere å bli hekta på. Må kjøre og hente Ida på SFO nå...

Skal se om jeg kommer meg til søstera mi i kveldinga en gang, så jeg får sendt avgårde mailen til deg (og til alle de andre som også ligger på vent ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Æsj...dette kan jeg ikke risikere å bli hekta på. Må kjøre og hente Ida på SFO nå...

Skal se om jeg kommer meg til søstera mi i kveldinga en gang, så jeg får sendt avgårde mailen til deg (og til alle de andre som også ligger på vent ;)

Lett å bli hekta, ja, bare vent til du smetter opp på rangeringslista.

Ha en fin resten av dagen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Æh...jeg sitter ikke mange minuttene av gangen foran pc'n, så det er lite trolig at jeg blir hekta på den der "slossinga", som egentlig minner meg mer om mine dager i jiu jitsudrakten på Dora II ;)) Jeg skjønner ikke stort av det der, men jeg tror jeg har svart på utfordringen din nå...? Eller?

Jada, ble så opptatt av å slåss at jeg glemte bort hele dol! *ler*

Litt av et pes og slette alle FC mailene i innboksen, skulle vært et bedre system enn det derre klikke-i-firkanten mølet. Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...