Gå til innhold

Ville takke.. og si at..


Gjest calestia

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

Tusen takk for at dere bryr dre. Jeg griner litt i dag, nå når jeg har lest over alle svarene. beklager hvis dette blir usammenhengnde. men er faktisk temmelig dopa fortsatt. Tok altfor mange piller i går og rasertelitt.

orka ikke mer. men sov ikke likevel, til tross for et uvisst antall sovepiller.

Men jeg har fått vire en ting. jeg er bipolar. 1 ant. som har forverrret seg kraftig siste året. rapid cycling, mixed states... mer kunn eikk elegen si pr akkurat nå, men i den ene journalen fra det siste stedet stod det BPD. det tror jeg de kranggler om. også sterk sos. angst , den var ikk eny. men det var noe mer.. også.. endel mer. det får jeg vite når kopiene er ferdige og sendt til snille-legen, så slkal han hjelpe meg med dem,.

jeg kan ikke være alne i dag, skal snart ut en tur og spise pizza. må ut, frisk luft, orker ikke sitte her. forsøke igjen.. å få plass på det første stellet. ellers får jeg brekke beinet så jeg kommer på skikkelig sykehus..

hadde vært noe det...

takk, takk, takk.. og dette er ikke adjø...

klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns du det er greit å få en diagnose? Kanskje kan du få medisin som hjelper? Høres ikke særlig behagelig ut å ta medisin sånn at en føler seg dopa.

Håper du fikk en trivelig ettermiddag med god pizza.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...