Gå til innhold

Hvor gammel var du da du ble gitt opp av dps?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble selv gitt opp som 20åring. Hadde da gått på dps i bare 1år syns det var veldig tidlig å gi opp noen. 

Hvor gammel var du da du ble gitt opp altså at du får bare avslag pga at de ikke har noe å tilby eller at de har prøvd alt hvis du prøver å søke deg inn? 

Anonymkode: a078c...5d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor gammel var du da du ble gitt opp altså at du får bare avslag pga at de ikke har noe å tilby eller at de har prøvd alt hvis du prøver å søke deg inn?

Jeg har ikke "gitt opp" så lenge jeg har fakta på min side. Det tar bare litt lengre tid. I mellomtiden prøver jeg å være mest mulig til bry og en byrde for samfunnet.

Skrevet
psykedeliker skrev (1 minutt siden):

Jeg har ikke "gitt opp" så lenge jeg har fakta på min side. Det tar bare litt lengre tid. I mellomtiden prøver jeg å være mest mulig til bry og en byrde for samfunnet.

Det høres jo skikkelig meningsfylt ut. 

Anonymkode: 0cfad...3e5

Skrevet
1 minute ago, psykedeliker said:

"..en byrde for samfunnet". I og med at du er en del av samfunnet selv, hvordan gjør du deg til en byrde i eget liv?

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det høres jo skikkelig meningsfylt ut. 

Ja, flere burde prøve det! Blir mange gode diskusjoner ihvertfall.

Skrevet
psykedeliker skrev (1 minutt siden):

Ja, flere burde prøve det! Blir mange gode diskusjoner ihvertfall.

De fleste blir nok bare oppgitt og drittlei. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De fleste blir nok bare oppgitt og drittlei.

Det sier mest om dem , og alt jeg trenger å vite.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ble selv gitt opp som 20åring. Hadde da gått på dps i bare 1år syns det var veldig tidlig å gi opp noen. 

Så leit at du ble gitt opp så tidlig! Hva sliter du med og hva slags behandling har du prøvd? Jeg er over 40 og har fått hjelp av dps alle gangene jeg har blitt henvist siden tenårene. 

Anonymkode: 4fb42...d87

Skrevet
31 minutes ago, Anonymos said:

"..en byrde for samfunnet". I og med at du er en del av samfunnet selv, hvordan gjør du deg til en byrde i eget liv?

Dette var faktisk et seriøst spørsmål, @psykedeliker.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg er over 40 og har fått hjelp av dps alle gangene jeg har blitt henvist siden tenårene. 

Hva har du blitt henvist for?

Skrevet
10 minutes ago, AnonymBruker said:

Så leit at du ble gitt opp så tidlig! Hva sliter du med og hva slags behandling har du prøvd? Jeg er over 40 og har fått hjelp av dps alle gangene jeg har blitt henvist siden tenårene. 

Anonymkode: 4fb42...d87

Hva slags diagnoser har du og hva sliter du med? 

Skrevet
Anonymos skrev (Akkurat nå):

Dette var faktisk et seriøst spørsmål, @psykedeliker.

Jeg betaler skatt av trygden, det er ille nok.

Skrevet
3 minutes ago, psykedeliker said:

Ja, det er jo helt forferdelig at vi har veier å kjøre på, gratis og ganske godt helsevesen, et forsvar ved et eventuelt angrep og gratis skolegang og at vi alle må gi litt til spleiselaget.

Skrevet
Anonymos skrev (4 minutter siden):

Ja, det er jo helt forferdelig at vi har veier å kjøre på, gratis og ganske godt helsevesen, et forsvar ved et eventuelt angrep og gratis skolegang og at vi alle må gi litt til spleiselaget.

Ikke gidd å la deg provosere 

Skrevet
Anonymos skrev (11 minutter siden):

Jeg har allerede gitt mer enn nok til det såkalte "spleiselaget" uten å se noe resultat.

Skrevet

Jeg har allerede gitt mer enn nok til det såkalte "spleiselaget" uten å se noe resultat.

Hva slags resultater forventer du å "se"? Hvordan ser du at folk rundt over hele landet får gratis helsehjelp og gratis skole? Hvordan ser du at du selv kanskje trenger hjelp fra helsevesenet i fremtiden? Hvordan ser du at forsvaret en gang kanskje må forsvare oss i en krigssituasjon? 

Skrevet

Hva slags resultater forventer du å "se"?

Jeg forventer ingenting, jeg krever at offentlig ansatte innrømmer feilene sine så jeg kan komme meg videre i livet og karriéren.

Inntil dét skjer, spiller jeg rollen jeg er tildelt.

Skrevet

Jeg forventer ingenting, jeg krever at offentlig ansatte innrømmer feilene sine så jeg kan komme meg videre i livet og karriéren.

Inntil dét skjer, spiller jeg rollen jeg er tildelt.

Skjønner. Men den skatten du betaler tjener jo flere enn bare deg, så hvorfor skal du slippe å bidra til fellesskapet fordi en prosentmessig mikroskopisk del av det skattepengene dine gpr til har gjort deg urett? Skal alle som har opplevd urett kunne melde seg ut av fellesskapet da, og samtidig nyte godt av det ved behov? 

Skrevet
33 minutes ago, psykedeliker said:

Du kan si fra deg trygden.

Anonymkode: 5be1a...e64

Skrevet

Skal alle som har opplevd urett kunne melde seg ut av fellesskapet da, og samtidig nyte godt av det ved behov?

Jeg gjør ikke noe ulovlig, jeg gjør det som er nødvendig for å få saken på dagsorden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...